بازدید 3147

رئال مادرید،ازمیزبانی بارسا در فینال کوپا کنارکشید

فدراسیون فوتبال اسپانیا همچون سال‌های قبل مشکل پیدا کردن یک ورزشگاه بی‌طرف برای برگزاری فینال کوپا دل ری را دارد، فینالی که 7 خرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 10 February 2017
تیم‌های فوتبال بارسلونا و آلاوس نخوهند توانست فینال جام حذفی اسپانیا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کنند، چرا که رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که خانه کهکشانی‌ها آماده پذیرایی از این دو تیم نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، از سال 1997 تا کنون رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود فینال جام حذفی را برگزار نکرده و در سال‌های گذشته که فرصت رسیدن به ایستگاه پایانی کوپا دل ری را از دست داده هم به دلایل مختلف از میزبانی این بازی امتناع کرده است، از جمله سال گذشته که به بهانه برگزاری کنسرت از پذیرایی از تیم‌های بارسلونا و سویا خودداری کرد. امسال نیز رئالی‌ها قصد ندارند از رقیب دیرینه‌شان، بارسلونا که برای چهارمین فصل متوالی به فینال جام حذفی رسیده است، پذیرایی کنند.

تا پیش از این گفته می‌شد که ورزشگاه ویسنته کالدرون، ورزشگاه خانگی اتلتیکومادرید - تیمی که در پایان فصل روخی بلانکو از آن نقل مکان می‌کند و به ورزشگاه جدیدش «متروپولیتانو» نقل مکان می‌کند - محل برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا خواهد بود، اما ظاهراً فدراسیون فوتبال اسپانیا همچون سال‌های قبل مشکل پیدا کردن یک ورزشگاه بی‌طرف برای برگزاری فینال کوپا دل ری را دارد، فینالی که 7 خرداد برگزار می‌شود.

رئال مادرید،ازمیزبانی بارسا در فینال کوپا کنارکشید

فلورنتینو پرس درباره دلیل اینکه چرا سانتیاگو برنابئو نمی‌تواند میزبان بازی فینال جام حذفی اسپانیا باشد، گفت: فینال نمی‌تواند در سانتیاگو برنابئو برگزار شود، چون ما ساخت و ساز داریم.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه راجع به شایعاتی که درباره تلاش کهکشانی‌ها برای جذب داوید دخه‌‌آ، دروازه‌بان منچستریونایتد وجود دارد هم گفت: ما تا پایان فصل نمی‌توانیم بازیکن بخریم. ضمن اینکه از عملکرد کیلور ناواس هم راضی هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان