بازدید 3868

علم‌الهدی به ترامپ:گزینه‌هایت را زیر میز بگذار

کد خبر: ۶۶۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 10 February 2017
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پیام امروز مردم کوبیدن مشت بر دهان دولتمردان کاخ سفید بود، کاخی که نامش سفید است و اما در عمل عملکردش سیاه است و این ملت هیچ‌گاه خسته نمی‌شود و به ترامپ اعلام می‌کند که باید گزینه‌هایش را زیر میز بگذارد.

به گزارش تسنیم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن مشهدمقدس اظهار داشت: حضور مردم بسیار گرم بود و زائر و مجاور در هوای سرد مشهد در راهپیمایی 22 بهمن مشهد حاضر شدند و با حضور خود پیامهای بزرگی به دشمنان دادند و یکی از آنها این است که ملت ایران از آرمان‌های امام کوتاه نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: مردم با حضور خود نشان دادند که با وجود گذشت 38 سال از انقلاب همچنان حامی و پشتیبان هستند و لحظه‌های برابر مشکلات و سختیها تسلیم نمی‌شوند و امام حسین(ع) نیز درسهای بزرگی یاد دادند و آن درس این بود که برابر ظلم و زور تسلیم نشویم.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: در این راهپیمایی مردم نشان دادند که ترامپ غلطی نمی‌تواند بکند. پیام امروز کوبیدن مشت بر دهان آمریکا و دولتمردان کاخ سفید بود. کاخی که نامش سفید است و اما در عمل عملکردش سیاه است و این ملت هیچ‌گاه خسته نمی‌شود و به ترامپ اعلام می‌کند که باید گزینه‌هایش را زیر میز بگذارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار