بازدید 5190
۱

طاهری:استقلال دربی را می برد و قهرمان هم می شود!

کد خبر: ۶۶۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 10 February 2017
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم استقلال سد محکمی برای پرسپولیس است و من حتی مساوی را هم پیش‌بینی نمی‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، بیژن طاهری در خصوص ارزیابی وضعیت استقلال در آستانه دربی 84، گفت: آن زمانی که همه انتقاد می‌کردند من همیشه از استقلال حمایت کردم. همیشه گفتم که اجازه بدهید تیم‌های بزرگ هر چند که برگشتن شان سخت است ولی با اعتماد برمی‌گردند. مرتب همه گفتند کادرفنی و بازیکنان ضعیف هستند ولی با تغییر و تحولاتی که اتفاق افتاد و حضور جوان‌ها به نظرم استقلال یک زنگ خطر برای پرسپولیس است. این تیم این روزها خوب بازی می‌کند و ما هم از این مسئله خوشحال هستیم.

وی افزود: خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند که استقلال سدی محکم برای پرسپولیس است من حتی مساوی را هم برای این بازی پیش‌بینی نمی‌کنم چون بازی که از استقلال مقابل السد دیدم فراتر از حد انتظار بود. استقلال ماشین‌سازی را شکست داد که روز گذشته سپاهان را در خانه‌اش برد. این‌ها تغییرات مثبت است. به نظر من استقلال برنده دربی است.

طاهری:استقلال دربی را می برد و قهرمان هم می شود!

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص نقطه قوت پرسپولیس گفت: نقطه قوت پرسپولیس خط دفاعش است چون مهاجمان این تیم خیلی موقعیت به دست می‌آورند و خیلی هم موقعیت‌ها را از دست می‌دهند آنها سخت مقابل استقلال فرصت گیر بیاورند. ولی به نظرم سرآمد خط دفاع پرسپولیس سیدجلال حسینی است.

طاهری در خصوص نشست مشترکی که بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: هیچ کجای دنیا دو تیم شام مشترک نمی‌خورند و حتی بارسلونا و رئال که این همه بازی می‌کنند تا به حال با هم شام مشترک نخورند. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت:‌ به نظر من استقلال بباز نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا امسال قراره پس پس قهرمان بشه...برابر گفته های مسئول مالی فدراسیون آق نقی. ای بابا .انشاءالله سال بعد استفراغ قهرمان میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر