بازدید 3263

تهدیدپورموسوی:در آسیا شرکت نمی کنیم

سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت:این برد را به شرف بازیکنان خوزستان تقدیم می کنم.این ها چند ماه است پولی نگرفته اند. بازیکنان من 7 ماه است فقط قول و وعده شنیده‌اند.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 09 February 2017
 سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:این برد را به شرف بازیکنان خوزستان تقدیم می کنم.
 
به گزارش تابناک ورزشی،سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت:این برد را به شرف بازیکنان خوزستان تقدیم می کنم.این ها چند ماه است پولی نگرفته اند. بازیکنان من 7 ماه است فقط قول و وعده شنیده‌اند. ما باید با مردم صادق باشیم. اگر اینگونه باشد نمی توانیم به آسیا برویم. من از مسولان گلایه دارم.اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم با این وضعیتی که پیش‌رو است، نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. حتما باید شرایط تغییر کند و به تیم ما رسیدگی شود.
 
وی ادامه داد:فقط استاندار بود که به تنهایی پشت ما ایستاد.نمی دانم چه بگویم.قول دادند اما عمل نکردند.قول هایشان دروغ بود.اگر استاندار به ما کمک نمی کرد نمی دانستم باید به مردم چه بگویم.از این پس من روزهای خوبی برای تیم نمی بینم.باید با مردم روراست باشیم.هواپیما و هتل از ما پول می خواهند. برای بازی با پیکان فقط بلیت رزرو کرده‌ایم، اما پول نداریم که بلیت را دریافت کنیم. این حرف‌ها را می‌گویم که مردم بدانند تمام وعده‌هایی که به ما داده شده دروغ بوده است. اکنون فقط استاندار با ماست و از ما حمایت می‌کند. نزدیک به 7 یا 8 میلیارد پول نیاز داریم و بازیکنان‌مان هیچ دریافتی در این فصل نداشته‌اند. من یک سوال دارم، اگر ما بخواهیم به طور مسائل برای حضور در لیگ قهرمانان به عمان سفر کنیم، آیا نباید بازیکن ما به خانواده‌اش 2 یا 3 میلیون پول بدهد؟ 10 روز دیگر می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم اما این وضعیت تیم ما است.
 
سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: بازی 2  نیمه کاملا متفاوت داشت، دقیقاً مانند بازی با پدیده، در آن دیدار 20 دقیقه بازی از دستمان در رفت، اما امروز به دلیل فشار تیم حریف مجبور شدیم عقب بکشیم. صنعت نفت در دیدار گذشته خود گلی دریافت نکرده بود و نمی‌خواست در این دیدار بازنده باشد.  
 
پورموسوی درباره عملکرد افشین بیان داشت: او بازیکن بزرگی است اما در یکی دو سال گذشته سختی‌های زیادی کشیده است. با برخوردی که نیم فصل اول با او شد از لحاظ روحی و روانی بسیار تحت فشار است. باید هواداران از او حمایت کنند تا موفق به گلزنی شود. حقیقت این است که در امتیازهایی که در نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم آرش افشین نقش بسزایی داشته است. او قبل از استقلال خوزستان هم از چند تیم پیشنهاد داشت، اما خودش دوست داشت در این تیم ما بازی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار