بازدید 2755

ماشین‌سازی عقده استقلال را سرسپاهان خالی کرد

ماشین سازی که هفته قبل در خانه با سه گل به استقلال باخته بود ، این بار چهره اش را تغییر داد و سه گل در نقش جهان زد تا احتمالا ویسی برکنار شود
کد خبر: ۶۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 09 February 2017
ماشین سازی با نمایشی کامل و بی نقص در ورزشگاه نقش جهان نتیجه ای باورنکردنی را مقابل سپاهان به دست آورد که احتمالا باعث تغییراتی روی نیمکت زردپوشان اصفهانی خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، ماشین سازی در نیمه اول توسط حسین ابراهیمی(37) به گل رسید و در نیمه دوم با نمایش عالی صادقیان توسط قاسمی نژاد(49) فاصله را دو برابر کرد. صادقیان در دقیقه 80 گل سوم تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا عجیب ترین نتیجه هفته بیست و یک لیگ در نقش جهان رقم بخورد.

ترکیب سپاهان: مهدی امینی،موسی کولیبالی،شجاع خلیل زاده، جلال عبدی،احسان حاج صفی،محمود قائد رحمتی، میلاد سرلک(دقیقه 48 طالب ریکانی)،رسول نوید کیا(44 سرور چپاروف)،فرید کریمی،مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده
سرمربی : عبدالله ویسی

ترکیب ماشین سازی:مهدى اسلامى، حبیب گردانى، بهمن کامل، کاخا، ادسون، حاج محمدى، سعید قائدى فر، قاسمى نژاد، حسین ابراهیمی(68 مرتضی محفوظی)، حامد پاکدل(39 پیام صادقیان)، عزیز ابراهیم اف.
سرمربی: فرهاد کاظمی
 

دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان با توجه به نیاز دو تیم به کسب پیروزی با موقعیت های زیادی آغاز شد و هر دو تیم در دقایق مختلف بازی شانس گلزنی داشتند.
 بهترین موقعیت این بازی اما با تصمیم کمک داور بازی با اعلام یک ضربه پنالتی برای سپاهان به دست آمد اما حسن زاده نتوانست این پنالتی را تبدیل به گل کند تا روزهای سیاه ویسی ادامه پیدا کند. 

دقایقی بعد از این پنالتی بود که اشتباه خلیل زاده در خط دفاعی باعث شد تا پاکدل با یک پاس مناسب، ابراهیمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا نیمه اول با برتری یک گله مهمانان سبزپوش به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان سپاهان شروع طوفانی داشتند و خیلی زود اولین موقعیت خود را خلق کردند اما این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و ماشین سازی خیلی زود با استفاده از غفلت بازیکنان سپاهان به گل دوم خود رسید.

بعد از این گل بود که بازیکنان سپاهان روی به بازی احساسی آوردند با باز هم نتوانستند قفل دروازه اسلامی را باز کنند تا در یک ضد حمله، شجاع خلیل زاده مجبور به انجام خطای پنالتی شود و با تبدیل شدن این پنالتی به گل، شکست سنگینی این بار در خانه برای سپاهان شکل بگیرد.
 

شرح گل
 
سپاهان 0 – ماشین سازی 1 (دقیقه 36 حسین ابراهیمی): با اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به حامد پاکدل رسید و این بازیکن با یک پاس دقیق ابراهیمی در موقعیتی مناسب قرار داد تا ضربه بازیکن جدید سبزپوشان، ماشین سازی را به گل اول برساند.
 
سپاهان 0 – ماشین سازی 2 (دقیقه 49 امین قاسمی نژاد): حرکت زیبای پیام صادقیان از سمت راست با یک پاس فوق العاده همراه شد تا امین قاسمی نژاد با یک بغل پای دقیق دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کند.
 
سپاهان 0 – ماشین سازی 3(دقیقه 78 پیام صادقیان): ضد حمله بازیکنان ماشین سازی در محوطه جریمه با خطای خلیل زاده روی محفوظی همراه شد. پیام صادقیان این پنالتی را با یک ضربه زیبا وارد دروازه سپاهان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار