بازدید 3807
۱

نخست وزیر عراق: علاوه بر داعش، مافیا هم داریم

حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه هشدار داد: گروه هایی وجود دارند که از مشغول بودن نیروهای نظامی برای برهم زدن امنیت استان های عراق سوء استفاده می‌کنند. ما با آنان مقابله و اقدامات بازدارنده را در موردشان اتخاذ خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 09 February 2017
حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه هشدار داد: گروه هایی وجود دارند که از مشغول بودن نیروهای نظامی برای برهم زدن امنیت استان های عراق سوء استفاده می کنند. ما با آنان مقابله و اقدامات بازدارنده را در موردشان اتخاذ خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، العبادی در نشست هیات عالی هماهنگی میان استان ها ضمن اعلام این مطلب به نام این گروه ها اشاره نکرد.

وی تاکید کرد: دولت به فرآیند انتقال اختیارات به استان ها ادامه خواهد داد و بر همکاری دولت های محلی با دولت مرکزی جهت ارتقا بخشیدن به فرآیند خدمات رسانی به استان ها تاکید دارد.

وی گفت: اختلافات سیاسی نباید بر روند فعالیت و اجرا تاثیر بگذارد . صحیح نیست که برخی از نمایندگان پارلمان دوره چهار ساله نمایندگی را با کشمکش ها سپری کنند و کار و تلاش را رها کنند.

نخست وزیر عراق اظهار داشت: سال گذشته میلادی برای عراق سال آزادسازی سرزمین های اشغالی بود که در این کار موفق بودیم. طرح بسیار مشکوکی با دست های پنهانی در پشت آن وجود دارد که در حال برنامه ریزی برای ترور و ایجاد اختلاف هستند.

وی گفت: برخی همزمان با پیروزی های نیروهای مسلح عراق بر تروریست ها با انگیزه های کینه توزانه به دروغ برخی از مسائل را مطرح می کنند که به عنوان مثال می توان به موضوع توافق مرزی عراق و کویت در مورد خورعبدالله اشاره کرد. ما به هیچ وجه از تمامیت ارضی عراق چشم پوشی نکرده ایم.

وی افزود: ما داعشی های فساد و مافیاهایی داریم که باید در جهت برملا کردن آنان با یکدیگر همکاری کرده آنها را تحویل قوه قضائیه دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مبارک باشد نوش جانتان .................سزای ادمکشی ان هم ادمهای بی تقصیر ایرانی در 8 سال جزئ این جایزه ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار