بازدید 2769

دایی با پاس گل آندو بالاخره برد

کد خبر: ۶۶۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 09 February 2017
محمد صادق بارانی هافبک تیم پیکان موفق شد در دقیقه 79 اختلاف دو تیم را به حداقل برساند تا 10 دقیقه حساس و نفس گیر شود اما در نهایت نفت موفق شد سه امتیاز بازی حساس با پیکان را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم نفت تهران در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که از هفته چهاردهم مقابل صبای قم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. 
شاگردان علی دایی که در نیم فصل اول هر تیمی را در ورزشگاه تختی به زحمت می انداختند در این دیدار به دنبال پیروزی و بازگشت به دوران اوج خود می اندیشند. در سوی مقابل تیم پیکان بعد از شروع ناامید کننده در نیم فصل دوم، هفته گذشته در برابر سپاهان موفق به کسب اولین پیروزی خود شد تا با امید زیادی به این دیدار وارد شود.

ترکیب نفت:میلاد فراهانی،ایگور پراهیچ،فرید محمدی زاده، رضا علیاری(دقیقه 90 وحید حمدی نژاد) ،محمد دانشگر،اکبر صادقی، توحید غلامی(56 آندرانیک تیموریان) ،محمد قاضی،ارسلان مطهری(83 علیرضا عزت کرامت)،رضا اسدی و آرش رضاوند
سرمربی: علی دایی
 
ترکب پیکان:رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیر حسین صادقی، علی حمودی، هایراپتیان، صادق بارانی، امیر حسین کریمی، مهدی شیری (69 سجاد آشوری)، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نعمتی و گادوین منشا.
سرمربی: مجید جلالی

شرح گل

 1-0 (نفت تهران): در دقیقه 27 شوت زیبای ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه، روی کار تیمی بازیکنان نفت و پاس محمد قاضی در درون دروزاه پیکان قرار گرفت.

2-0(نفت تهران): در دقیقه 57 و درست یک دقیقه پس از ورود آندرانیک تیموریان به زمین مسابقه این بازیکن با تجربه و ملی پوش موفق شد با یک ارسال ایگور پراهیچ را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن هم گل دوم نفتی ها را مقابل شاگردان جلالی به ثمر رساند.

2-1(پیکان تهران): در دقیقه 79 محمدصادق بارانی هافبک تیم پیکان روی پاس شهریار مقانلو با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق به رساندن اختلاف دو تیم به حداقل شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل