بازدید 2533

برد امیدبخش صمدوصبا در دوئل ته جدول

کد خبر: ۶۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 09 February 2017
صبا با گل‌های نظامی‌پور و بایرامی برد ارزشمندی مقابل سیاه جامگان کسب کرد و بالاتر از این تیم در رده چهاردهم قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، 2 گل صبای در این بازی توسط نظامی پور(47) و بایرامی (82) به ثمر رسید و تک گل سیاه جامگان را آذرپاد (63) به ثمر رساند تا صبا با 3 پیروزی در دور برگشت آرام آرام خود را از قعرنشینی دور کند. آنها بالاخره توانستند به رده چهاردهم جدول صعود کنند و بالاتر از سیاه جامگانی قرار بگیرند که امروز برای توقف حریف انرژی زیادی مصرف کرد اما موفق نبود. صبا 19 امتیازی و سیاه جامگان 17 امتیازی هستند. 
 

صبای قم:محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی(88- حمیدرضا دیوسالار)، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش(75- رضا عنایتی) و مهرداد بایرامی(84- علیرضا رمضانی)
سرمربی: صمد مرفاوی
 
سیاه جامگان:مسعود همامی، محسن آقایی، علیرضا وحیدجلیلی، مصطفی احمدی، رضا شربتی، محسن آذرپاد، مرتضی رنجبر(69- حسین بادامکی)، وحید عسگری، سالار افراسیابی(64- میلاد میداوودی)، روح‌الله سیف‌اللهی و عباس عسگری(46- گوران یرکوویچ)
سرمربی: خداداد عزیزی
 

 
شرح گل
 
صبا 1 - سیاه جامگان صفر(دقیقه 47: امید نظامی‌پور): امرایی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که با استفاده از سرعت خود نفوذ کرد و با پاس در عرض پای چپ نظامی‌پور را پشت محوطه 6 قدم صاحب فرصت کرد و این مدافع راست با شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.
صبا 1 - سیاه جامگان 1(دقیقه 63: محسن آذرباد): اشتباه پیاپی مدافعان صبا فرصت خوبی برای سیاه جامگان فراهم کرد که در یکی از موقعیت‌های این تیم، ارسال سیف‌اللهی به تیرک دوم و ضربه سر آذرباد تبدیل به گل شد.
صبا 2 - سیاه جامگان 1(دقیقه 81: مهرداد بایرامی): امرایی با پاس خود مجیدی را راه انداخت که او هم پس از دریبل مدافع مقابل‌اش توپ را به مقابل دروازه سیاه جامگان فرستاد تا مهرداد بایرامی با ضربه تک ضرب دومین گل صبا را بزند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان