بازدید 3220
۲

آتش سوزی انبار کیف درتهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید خبر آتش سوزی در محدوده خیابان منوچهری افزود: حادثه تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 09 February 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید خبر آتش سوزی در محدوده خیابان منوچهری افزود: حادثه تلفات جانی نداشت.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حریق گفت: آتش سوزی ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در یکی از فرعی های کم عرض در خیابان منوچهری اعزام شدند. با حضور نجات گران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد آتش سوزی در زیرزمین یک مغازه که محل دپوی کفش و کیف و همچنین لوازم ساخت کفش و کیف بود، رخ داده است و زیر زمین به مساحت ۵۰ متر را در بر گرفته است.

آتش نشانان بلافاصله اقدام به مهار شعله های آتش کرده و متوجه شدند در زمان وقوع آتش سوزی هیچ فردی در داخل انبار نبود.

ملکی گفت: علت دود سفید رنگی که در آسمان مشاهده می شد این بود که چرم و پلاستیک مشتعل شده بود.

وی افزود: خوشبختانه آتش سوزی در کمترین زمان ممکن مهار شد و آتش نشانان بعد از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه دود به عملیات خود پایان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سید جلال اینجا سید جلال اونجا سید جلال همه جا
ماشالله به سید جلال
من اصلا از تهران و تهرانی ها خوشم نمی اید.رادیو و تلویزیون ملی افتاده دست تهرانی ها-جهرم جز ایران نیست.داراب جز ایران نیست.لار جز ایران نیست.این شهر ها از پایتخت خیلی دور هستند و شما هم همه چیز را بر مبنای تهران محوری می بینید.همانطوری که غرب دنیا را بر مبنای غرب محوری می بیند.خجالت بکشید.من الان در شهر لار مرکز شهرستان لارستان در جنوب استان فارس هستم.نه تهرانی ها به ما اهمیت می دهند نه شیرازی ها و نه .... اصلا نمی فهمند لار کجا هست.نه مردم تهران نه شیراز نه هیچ جای دیگر.شما را به خدا به ما کمک کنید یا اگر نمی دانید نقشه ها را سرچ کنید.شهر ما در جنوب فارس هست نه به ما اهمیت می دهند نه توجه می کنند.شهر ما عقب مانده شده است.عقب مانده ترین شهر در ایران شده ایم.روستاهای ما مانند عقب مانده ها شده اند.به ملت لارستان کمک کنید.ای شیرازی ها به هم استانی های خودتان کمک کنید.ای تهرانی ها به هموطنان عقب مانده و بیچاره خودتان در جنوب ایران و نزدیکی مرزهای هرمزگان کمک کنید.اینجا لارستان هست.به جای سیستان و بلوچستان و کرمان اینجا را هم ببینید.استانی که مرکز ان شیراز هست باید اینقدر ذلیل باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل