بازدید 2925

لیزینگ مسکن پاسخگوی تمامی نیازهای بازار مسکن نیست

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیزینگ مسکن پاسخگوی نیاز بخشی از متقاضیان خرید مسکن است، گفت: نمی توان با نسخه واحد به تمامی نیازهای بازار مسکن پاسخ داد.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 09 February 2017
سید فرید موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره ورود لیزینگ ها به تامین مالی مسکن گفت: براساس اصول مدیریت باید براساس نیازهای متنوع در بازارهای هدف خدمات و کالاهای متناسب ارائه شود.

نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد تنوع در محصولات و خدمات یک اصل است و ضرورت دارد. بازار مالی نیازهای متنوعی دارد که می توان به بحث لیزینگ مسکن اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: برای پاسخگویی به نیازهای بازارهای مختلف به ابزارهای متنوع نیاز است بنابراین نمی توان با نسخه واحد به تمامی نیازهای بازار مسکن پاسخ داد.

وی گفت: باید توجه داشت لیزینگ مسکن پاسخگوی نیاز بخشی از متقاضیان بازار مسکن است و نباید انتظار داشت مشکل تمامی متقاضیان این بازار، با استفاده از لیزینگ مسکن قابل حل باشد.

موسوی افزود: نیاز متقاضیان بازار مسکن متفاوت است هدف بخشی از متقاضیان خرید مسکن با متراژ بالا و مطلوب است و بخشی متقاضی خرید مسکن با قیمت کم هستند بنابراین علاوه بر لیزینگ مسکن باید روشهای دیگر و موثر برای رونق در بازار مسکن به کرا گرفته شود.

لزوم تقویت نظارت ها در استفاده از ابزارهای متنوع در بازار مسکن

وی ادامه داد: تنوع ابزارهای مالی در حوزه مسکن باعث رونق این بازار می شود که به پویایی اقتصاد کشور نیز کمک می کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:نظارت ها در زمینه استفاده از ابزارهای مختلف در بازار مسکن باید تقویت شود تا از رونق بازار سوداگران  جلوگیری شود.

گفتنی است ابدالی رئیس انجمن لیزینگ اظهار داشته است که با موافقت شورای پول و اعتبار مجوز ورود لیزینگ ها به تامین مالی مسکن صادر شد؛اما فقط برای لیزینگ های غیر بانکی.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار