بازدید 2693

یکشنبه هفته آتی؛ بررسی استیضاح وزیر راه

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، از نشست بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی با استیضاح کنندگان در یکشنبه هفته آتی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 09 February 2017
علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از نشست بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی با استیضاح کنندگان در یکشنبه هفته آتی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست هفته گذشته کمیسیون عمران برای بررسی استیضاح آخوندی با حضور درخواست کنندگان استیضاح، افزود:کمیسیون عمران نشست بررسی وزیر راه و شهرسازی را در دستورکار کمیسون قرار داده بود و جلسه استیضاح به معاون پارلمانی آخوندی اطلاع داده شده بود و معاون پارلمانی اظهار داشت که وزیر در جلسه استیضاح حضور می یابد.

یارمحمدی ادامه داد: با توجه به برداشتی که از آیین نامه داخلی مجلس وجود داشت، نظر نمایندگان بر این بود که حضور وزیر در نشست استیضاح ابلاغ شده و به دلیل عدم حضور آخوندی استیضاح باید به هیئت رییسه تقدیم شود و کمیسیون عمران استیضاح را به هیئت رییسه ارسال کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیئت رییسه پس از بررسی آیین نامه، استیضاح آخوندی را به کمیسیون ارجاع داد و کمیسیون عمران نشت استیضاح را یکشنبه 24 بهمن تعیین کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر