بازدید 2326

رونق تولید در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خواستار مبارزه جدی و بدون ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی دولت با پدیده قاچاق کالا شد.
کد خبر: ۶۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 09 February 2017
حسینعلی حاجی دلیگانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به قاچاق تلفن همراه و طلا در کشور گفت: تا وقتی مشکل قاچاق در کشور وجودداشته باشد، نمی توانیم به رونق گرفتن تولید در کشور امیدوار باشیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این تصور در میان برخی افراد جامعه بوجود آمده که دولت به دلیل در پیش بودن انتخابات بعضی از کارها  را روی زمین نگه داشته تا در فضای اجتماعی به مواردی همچون سخت گیری متهم نشود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، انسان مکلف به انجام وظیفه در هر شرایطی است، افزود: دولت در مواردی همچون مبارزه جدی با قاچاق کالا ملاحظه کاری می کند که این به نفع کشور نیست.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در کشور قانون حرف اول و آخر را می زند تصریح کرد: مصلحت اندیشی کار دولت نیست.

این نماینده مجلس، قاچاق تلفن همراه را از مصادیق برجسته قاچاق در کشور عنوان کرد و افزود: به نظر می رسد همه زمینه ها برای برخورد جدی با قاچاق کالا فراهم است اما شاهد به تعویق انداختن این اقدام به بهانه های مختلف هستیم که پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قاچاق کالا موجب گسترش بیکاری و فقر در کشور می‌شود، تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور از جمله حمایت از تولیدکنندگان داخلی در صورت مبارزه با قاچاق کالا حل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل