بازدید 18234
به بهانه سخنان اخیر رئیس‌جمهور و نظرسنجی «تابناک»؛

مخاطبان چه نمره‌ای به «حسن روحانی» در برخورد با منتقدان دادند؟! + عکس

یکی از انتقادات جدی منتقدان رئیس دولت یازدهم هم که در کلام «حسن روحانی» مورد خطاب قرار گرفته اند، نوع ادبیاتی است که از سال 92 تا کنون رئیس جمهور در قبال منتقدان آن را به کار گرفته است و واژه های متعددی هم که در این گزارش بنا به پرداختن به آن نیست، از این ناحیه وارد ادبیات سیاسی کشور کرده است؛ واژگان و ادبیاتی که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۶۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 09 February 2017
رئیس جمهور در مراسم تقدیر از برگزیدگان و شایستگان سی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و چهارمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به ادبیات برخی سیاسیون در آستانه انتخابات انتتقاد کرد و گفت: «متأسفانه عده‌ای متخصص خشونت هستند و از ذهن و بیانشان خشونت و تنش خارج ‏می‌شود، در حالی که ما همه یک ملت واحد و منافع مشترک داریم و همه ایرانی هستیم، چرا باید رو در روی ‏یکدیگر قرار بگیریم؟ انتخابات هر چقدر مهم باشد به معصیت خدا نمی ارزد. بیایید و بهتر است بگذاریم جامعه آرام بوده و همه با آزادی به صحنه بیایند و به انقلاب، ‏کشور و صندوق آرا عشق بورزیم.‏»

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تصریح کرد: «اسلام برای ما جمهوریت، صندوق آرا و حاکمیت ملی آورد و جمهوریت و ‏صندوق آرا برای ما تقویت فرهنگ اسلام را خواهد آورد. ما فرهنگی بدون قانون و دولت نمی‌خواهیم، بلکه ‏فرهنگ ما در کنار دولت است. در عین حال، دولت بی‌فرهنگ هم برای ما بی‌ارزش است. لذا ‏فرهنگ ما هم باید فرهنگ قانون و در چارچوب قانون باشد و اینها اهداف بلندی است که از روز نخست ‏نهضت اسلامی به دنبال آن بوده‌ایم.‏»

یکی از انتقادات جدی منتقدان رئیس دولت یازدهم هم که در کلام «حسن روحانی» مورد خطاب قرار گرفته اند، نوع ادبیاتی است که از سال 92 تا کنون رئیس جمهور در قبال منتقدان آن را به کار گرفته و واژه های متعددی هم که در این گزارش بنا به پرداختن به آن نیست، از این ناحیه وارد ادبیات سیاسی کشور کرده است؛ واژگان و ادبیاتی که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

منتقدان بر این مسأله تأکید دارند، هرچند در آستانه انتخابات رئیس جمهور بر نزدیکی دل ها به یکدیگر تأکید کرده و خروج خشونت و تنش از ذهن و بیانشان را یادآور شده است؛ این پرسش مطرح می شود که در سه سال و چند ماه اخیر رئیس جمهور بر همدلی با منتقدان تأکید داشته یا اینکه به آنان حمله کرده است؟

برای بررسی این موضوع، «سایت تابناک» مسأله را به انتخاب مردم و مخاطبانش واگذار کرد و با درج یک نظرسنجی از مخاطبان خواست، به «رفتار رئیس جمهور در مقابل منتقدان و مخالفان دولت یازدهم نمره بدهند»؛ موضوعی که چهار گزینه را پیش روی مردم قرار داد تا نظر خود را ابراز کنند. برای این منظور هم نمراتی بین 5 تا 20 در نظر گرفته شد که طی مدت 20 ساعت 21 هزار و 247 نفر در نظرسنجی شرکت کرده و به عملکرد «حسن روحانی» در خصوص مسأله یاد شده نمره دادند.

مخاطبان چه نمره‌ای به «حسن روحانی» در برخورد با منتقدان دادند؟! + عکس

44.99 درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی «تابناک» به رفتار رئیس جمهور در مقابل منتقدان و مخالفان دولت نمره «18 تا 20» دادند. 22.96 درصد شرکت کنندگان به دادن نمره «14 تا 17» بسنده کردند. 11.22 درصد مخاطبان شرکت کننده در نظرسنجی تابناک به عملکرد و رفتار رئیس جمهور در مقابل منتقدان نمره ضعیف «10 تا 13» دادند و در نهایت 20.83 درصد مخاطبان که می توان آنها را جزو مخالفان قطعی دولت دانست، نمره دولت و رئیس جمهور در برخورد با منتقدان و مخالفان را بین «5 تا 9» خواندند.

طبیعتا همان طور که دسته آخر رأی دهندگان به عملکرد دولت را می توان جزو مخالفان قطعی «حسن روحانی» و دولتش خواند، دسته اول رأی دهندگان را هم می توان جزو موافقان قطعی دولت یازدهم برشمرد و کسانی که بین 10 تا 17 رأی داده اند را می توان جزو منتقدان دولت به حساب آورد که در صورت بهبود عملکرد، حاضرند نمره بهتری به دولت بدهند، ولی در عین حال به عملکرد فعلی انتقاداتی دارند. پس در یک برداشت، می توان 44.99 درصد از شرکت کنندگان را جزو موافقان قطعی دولت، 34.18 درصد را جزو منتقدان عملکرد رئیس جمهور و دولت در برخورد با منتقدان و مخالفان و 20.83 درصد از شرکت کنندگان را جزو مخالفان قطعی خواند.

طبیعتا نمره 18 تا 20 را می توان به منزله عملکرد عالی رئیس جمهور و دولت در برخورد با منتقدان و مخالفان به شمار آورد؛ اما با وجودی که بیشترین میزان آرای مردمی به این بخش اختصاص یافته است، باز هم نمی توان آن را حمایت اکثریت قاطع قلمداد کرد، چون حدود 45 درصد، یعنی 44.99 درصد شرکت کنندگان به دولت در این حوزه نمره عالی داده اند و لذا رئیس دولت یازدهم و مجموعه اش نتوانسته اند، از اکثریت قاطع مردمی نمره عالی بگیرند. یعنی در حقیقت 55.01 درصد از مردم شرکت کننده در این نظرسنجی مخالف و منتقد عملکرد رئیس جمهور در برخورد با مخالفان و منتقدان دولت هستند.

البته به نحوه دیگری هم می توان از این نظرسنجی نتایجی گرفت؛ به این معنا که اگر دو گزینه نمرات 14 تا 17 و 18 تا 20 را به حساب موافقان و موافقان نسبی عملکرد رئیس جمهور در برخورد با منتقدان و مخالفان بگذاریم، 67.95 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نمره متوسط رو به عالی به دولت و رئیس جمهور داده اند و تنها 35.05 درصد از شرکت کنندگان عملکرد «حسن روحانی» و دولت را ضعیف و بسیار ضعیف می دانند؛ مسأله ای که قضاوت درباره آن باز هم به مخاطبان سپرده می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۸۶
تحلیل شما خیلی آبکی مِغرضانه بود.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
تو خوبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
بنظرم اقای روحانی اصلا جوابمنتقدین رو درست و بجا نمیده و همش از کارای خودش تعریف میکنه
قبلا طرفدارش بودم ولی الان پشیمونم ک بهش رای دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
باید در نظر گرفت مخاطبان شما هم از گروه خاص هستند که در نظر سنجیها و مثبت و منفیهائی که هر روزه پای کامنتها ثبت میشه میتوان به ماهیتشان پی برد ! الان اگر نظر سنجی بذارید در مورد مواضع ترامپ علیه ایران همین قماش رای مثبت میدهند این از عجایب این قوم است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
این مدل تحلیل آماری تاره اختراع شده است ؟ عرف تحلیل این است که همه آنهائی که عالی وخوب داده اند را ظرفدار روحانی بدانید یعنی حدود68درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
لطفادرموردعملکرد وانجام وعده هایش هم نظرخواهی کنید
من نمره 13 رو دادم فقط به خاطر اینکه اون جور که باید جو اب
منتقدین رو نمی دهند ایشون باید از رئیس جمهور قبلی یاد بگیرند که چگونه منتقدان رو دک می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
موافقم
می خواهید خیالتان را راحت کنم؟ این نظرسنجی پشیزی نمی ارزد. بسیاری از ملاک های یک نظرسنجی استاندارد در آن رعایت نشده است و از همه مهمتر اینکه اینترنتی است! مگر چند درصد از مردم ما دسترسی به اینترنت دارند و از میان آن ها چند درصد سایت شما را می خوانند و از میان آن ها چه مقدار شرکت کرده اند؟ اگر می گویید بیش از 21 هزار نفر به راحتی می توان نصف آن را تقلبی (رای دوباره یا مهندسی شده به صورت رای گروهی) در نظر گرفت سوای این که قشر خاصی به سایت شما مراجعه می کنند که شامل درصدی کوچکی از سلایق مردم است. خلاصه این کنه آراء منفی ایشان بسیار بیشتر است باور ندارید بنشینید و ببینید.
نظر سنجی شما کاملا غرض ورزانه هست : بالاترین چهارک فقط شامل 3 نمره است/ چهارک دوم و سوم 4 و چهارک اخر 5 نمره - به عبارتی بازه های شما یکسان نیست مخصوصا گزینه نمره بالای 18- اگر این گزینه بالای 16 بود و بقیه گزینه ها هم بازه برابر داشتند شاید نتیجه قطعی تر از ان می شد که شما نتوانید دست به مخدوش کردن نتایج بزنید. در ضمن نحوه برخورد با منتقدان معیار دقیقی از حمایت مردمی نیست . من خودم به اقای روحانی رای می دم ولی برخوردشان با منتقدان زیاد مقتدرانه نبود و به خاطر همین هم کم دادم - لطفا یکم حرفه ای باشید
خخخخخخخ خودتون واقعا باور میکنید این آمار رو به نظر منتظر زمان انتخابات باشید
مخاطبان شما اخرشن

توی همه زمینه ها استادن

خیلی وقته ثابت شده

اینم یه نمونش

:)
به بیان دیگر 76.95 درصد (تقریباً 77 در صد مردم) مردم به عملکرد دولت آقای روحانی نمره قبولی داده اند (حد اقل نمره قبولی برای دروس دوره های تحصیلات تکمیلی 14 است) و لذا بهتر است مخالفان ماست های خود را برای انتخابات بعدی کیسه کنند و دم از عدم تائید صلاحیت ایشان نزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
بحث عدم صلاحیت که اصلا واقعیت خارجی ندارد و فقط یک استراتژی نخ نمای انتخاباتی است که دوستان رئیس جمهور عزیز دارند به آن دامن می زنند و درباره نتیجه انتخابات هم فعلا عجله نکنید .
فر هاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
عدم صلاحیت یک خودزنی و مظلوم نمائی است که دارو دسته خودتان ردیف کردید تا به هز شکلی شده با فریب مردم از فاجعه تک دوره ای شدن اقای روحانی جلوگیری کنید !
سلام بنظربنده تحلیل شما از ننایج ریاست محترم ریس جمهوری مغرضانه است. این ننایج عملکرد خوب وی را نشان می دهد
فقط حسن
آري ما موافقيم و نمره عالي ميدهيم و حرف منتقدان را نيز احترام مي نهيم و آنها را خاكر و خاشاك نمي خانيم
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
اون رو به اوباشی گفت که سنگ و چوب به دست افتادن به جون ملت. خودتون هم خوب می دونید. ولی حرف های آقای روحانی توهین به 49.5% مخالفانش کاملا واضح است. بی سواد بی شناسنامه دلواپس و ... حالا صبر کنید تا ببینید چه درس شیرینی مردم (و نه ملت پشت کامپیوتر) بهتون می دن (نه اینکه مخالفان این دولت احمدی نژادی هستند که اگر همان 21% آرای آقای خاتمی اصلاح طلب بودند آن هایی هم که به روحانی و احمدی نژاد رای دادند هم با ایشان تا انتها خواهند ماند که این طور نیست. چون مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند الا کسانی که منفعتی دارند!)
تفسیر درستی نیست چون با توجه به نمودار اگر بخواهیم افراد راضی و ناراضی را در تحلیل به دو دسته تقسیم کنیم همانگونه که در پژوهشها و تحلیلهای پژوهشی مطرح است باید گفت حدود 68 درصد را میتوان افراد راضی و 32 درصد را ناراضی نامید که قطعا امار فوق العاده ای برای روحانی است
در مورد دکتر !!! احمدی نژاد هم نظر سنجی می کردید بد نبود . البته کسی حرأت این کار ها را زمان ایشان نداشت چون ایشان دولت امام زمان بودند .
خيلي هم عاليست. ايا بايد هميشه در قبال تندرويها دست زير را بگيرند تا ادم خوبي باشند؟ تجربه خاتمي كافي نبود؟
درود بر روحانی که مطمئنا بعدها قدرش رو بیشتر میفهمن
جوری تحلیل کردید انگار چه جامعه آماری وسیع و علمی داشتید
معلومه خیلی سوختی
من به تمام ریاست های محترم جمهوری احترام میذارم چون میدونم در عمل واقعا مسئولیتی سنگینیه . و خودم به شخصه تا کاری رو نتونم خوب انجام بدم قبولش نمیکنم . امیدوارم تمام ریاست جمهوری مملکتم چه فعلی و چه در آینده بتتونن تا حذ توانشون برای کشورشون مفید باشند. در پناه حق
آقا من نمره ضعيف دادم چون به نظرم خيلي مهربون برخورد ميكرد و بايد خيلي خشن تر با مخالفانش برخورد كنه
وقتی نتایج باب میل شما نیست این جوری تحلیل میکنید دیگه!! به زور هم که شده میخواهید اعداد رو برعکس جلوه بدید وقتی ظرفیتش رو ندارید یا نظر سنجی نذارید یا درست اعداد رو تفسیر کنید حالا جای شکرش باقیه شهامت دستکاری کردن امار رو ندارید البته شهامت چاپ کردن این نظر رو هم ندارید راست میگید یه نظر سنجی بزارید عملکرد دولت رو کلا از مردم بپرسید اینجوری باید توی تانکر اب سرد بشینید که دود نزنه بیرون :)
تابناک تو یه سایت حامی دولت هستی و طبیعتا هم مخاطبینت رو همین قشر تشکیل میدن. حیف که صفر نداشت.
رئیس جمهور تا الان خیلی به منتقدینش توهین کرد . بی شناسنامه و برن به جهنم و ... که اگه الان بیخوای اینجا بنویسی مثنوی هفتاد من میشه.
توجه شما را به دو نکته مهم جلب می کنم
1_اکثر مخاطبان تابناک با تمایلات اصلاح طلبی هستند بنابراین این نظر سنجی با این نتایج خیلی برای دولت باید حساسیت بر انگیز باشد چون نوع نمونه برداری با وزن بیشتر موافقان دولت می باشد.
2_ اصولا طبقه ضعیف و بعضا مسن ساکن در مناطق ضعیف اقتصادی نه به سایت های خبری سر میزنند و نه در این قبیل نظر سنجی ها شرکت می کنند.
اگر بخواهیم نمره قبولی و محبوبیت رییس جمهور محترم را منصفانه در آرای مردمی در نظر بگیریم نمره ۱۴به بالا در مقابل نمره زیر ده. می باشد لذا همانگونه که در رای مردم دیده می شود ایشان با گذشتن از دو سوم رای مردمی بالاترین رای را به خود اختصاص داده اند
یعنی برنده است
خوشحالم که به نیت و هدفتون از این نظرسنجی نرسیدید
با اینکه اطمینان دارم نطرم چاپ نخواهد شد ولی آن را ارسال میکنم. آنچه از این نطر سنجی بدست می آید کاملا مخالف تحلیل یک سو یه و مغرضانه نویسنده است ، چون از قدیم در ذهن ما ایرانیها نمره بالاتر از 10 نمره قبولی است . پس دولت روحانی با اکثریت 79 درصدی ، نمره قبولی گرفته است.چه خوب است که تابناک در آستانه انتخابات کمی ، حتی کمی منصف باشد.
بهتر است تابناک یک نظرسنحی هم به شرح زیر صورت بده تا عیار صحبتش مشخص بشه:
نمره تابناک در نقد منصفانه دولت؟
من به رئيس جمهور نمره ٢٠ مي دهم در مقابل مخالفان
ليكن شما با صداقت برخورد نمي كنيد نحوه نگارش شما
ألقا مي كند كه عملكرد رئيس جمهور بد بوده ولي در بطن
نوشته متوجه مي شويم نمره خوب گرفته اند چرا صداقت نداريد
اگراین نظرسنجی هاهیلاری راپیروزکرد روحانی هم انتقادپذیره
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
ای ول زدی تو خال ..مردم وقتی ازشون نظر میخای برعکس اون چیزی را که فکر میکنن میگن..
زنده بادرییس جمهورمحبوب
طبیعتا همان طور که دسته آخر رأی دهندگان به عملکرد دولت را می توان جزو مخالفان قطعی «حسن روحانی» و دولتش خواند، دسته اول رأی دهندگان را هم می توان جزو موافقان قطعی دولت یازدهم برشمرد.

این حرف دقیق نیست، مخصوصا در قسمت دوم.
بسم تعالی

نظر سنجی که خودتان برگزار کرده اید را هم قبول ندارید.
نرود میخ آهنین در سنگ.

و من الله توفیق
برای داشتن همچون رییس جمهوری و نیز رسانه به عدالتی مثل شما . برخود مینالم!! تا این لیبرال ها برما حاکمند ، همین آش و همین کاسه !
با عرض سلام
از نظر آماری این نوع نظر سنجی نمایانگر واقعیت نیست. چه بسا همین سوال در سایت مخالف دولت جواب کاملا عکس میداد. سایت تابناک هم در این چند سال نشان داده که از دولت حمایت می کند و فرا جناحی عمل نکرده است. بنابراین مخاطبانش طیف خاصی از جامعه هست. گرچه رویکردش نسبت به دیگر سایتهای اصلاح طلب متعادلتر هست.
چه جالب از 18 به پایین رو به حساب منتقدان زدی
قبولی تا 10 بود یه زمانی
عزیز دل برادر . استاد شما به رای 45 % در جامعه آماری تابناک است نه سطح کشور و لذا استدلال اینکه دولت محبوب نیست اصلا از نظر عقلی و علمی صحیح نیست و معلوم نیست دنبال چی هستید
18
چاییدید با این نتیجه گیری

به شعور مردم احترام بزارید
پس دیگه همه چی گل و بلبل و سنبله!؟ اعتراضی نیست!؟
من به روحانی نمره 18 می دهم چون باید خیلی تند تر از این با مخالفان دیدگاه اکثریت ملت برخوردکند
افتاب امد دلیل افتاب .دکتر روحانی شخصیتی ستودنی است خداوند سایه اش را بر سر ما حفظ کند وانشاالله توفیقات بیشتر در اداره کشور نصیبش فرمابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
ان شاءالله
اقای نویسنده محترم!ادبیات رییس جمهور قبلی را فراموش کردید یافکر می کنید ما فراموش کردیم؟ یادتون رفته برای طرفداران کاندیدای مخالف چه ادبیات سخیفی بکار برد چه رفتارهایی در انظار بین المللی کرد وچه سخنانی گاه وبی گاه بر زبان راند که در شان یک ریسجمهور نبود. انصاف داشته باشید وازاده باشید اگر خدای ناکرده دین ندارید.واعتراف کنید که روحانی ابروی رفته ایران در سالهای اخیر را تا حدودی باز گرداند.واعمال ورفتاروگفتارش در مجامع باعث سربلندی کشورمان شده است.
ناشناس 20.45 درود به شرافتت گل گفتی
فکر کن خوانندگان تابناک نمره ای غیر از بیست به حسن روحانی بدن.

وقتی رییس جمهور یک کشور به داعش می گه افراطی به مردم خودش هم می گه افراطی و مردم خودش رو با داعش یکی می کنه و بهشون فحاشی می کنه اون رییس جمهور دیگه ارزش نمره دادن نداره. مگر کسانی که منافعشون تامین می شه بهش نمره بدن.......
به عنوان کارشناس ارشد آمار از این استنتاج آماری شما شاخ درآوردم.از ابتدا که امتیاز بندی شما اشکال دارد و استنتاج شما هم که بدتر.
برداشت این بود بر خورد وی عالی بوده است یاخیلی خوب و یا متوسط و یابد لذاا از این منظرتحلیل. شما درست است .
تعداد کل آرا 21200 تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داداش خود تابناک هم با این آرا نمره ردی گرفته چه برسه به حسن روحانی! (:
اگه تابناک 1000 تا کارمند داشته باشه و فقط این تعداد رای یعنی فقط فامیل کارمندای تابناک خبرهاش رو می خونند و عده معدودی هم نظرش...
روحانی عالیه ... مخصوصا حالا که ترامپ اومده ، یکی باید باشه که با زبون ملایم این آدم و مهار کنه ...
ای روحانی بیا و نذار یه دیوونه بیاد و ترامپ و آتیشی کنه ...
می توان اینگونه هم تفسیر کرد که حدود 68 درصد مردم ( اکثریت قاطع) نمره ای متوسط تا عالی به عملکرد دولت در برخورد با منتقدان داده اند.
تحلیل شما خیلی خنده دار بود. یاد آیت الله هاشمی به خیر که فرمود شما دیگر نمی توانید جلوی فکر آزاد و جریان آزاد اطلاعات مردم را بگیرید. دیگه گذشت اون روزها
روحانی را قبول ندارم چون خودش نیست اقتدار ندارد پرخاشگر است به منتقدانش توهین می کند
بهتر بود به جای عبارت رییس جمهور از لفظ دیگری استفاده می شد تا بدون ملاحظه نمره ی واقعی را می دادیم. الان باید آبروداری کنیم!
نظر سنجی شما مثل نظرسنجی های برنامه 90 قابل اعتماد نیست ، چون همون جور که بیشتر بیننده های 90 پرسپولیسی ان ، بیشتر بینندهای شما هم ضد انقلاب هستن و با این نظر سنجی نمیتونید میزان تنفر مردم از دولت را بیان کنید
باتشکر
به نظر میرسد فقط تیم روحانی میتواند این کشتی را از این طوفان عبور دهد و نمره او بیست.
نه عزیز برادر میتوان از این نظرسنجی شما این مطلب رو برداشت کرد از مجموع خوانندگان یک سایت اصلاح طلب!!!44%به اقای روحانی نظر مثبتی دارند
نمرهی صفر
به نظر من مشخصه که برخورد آقای روحانی با منتقدین مناسب نیست. با این حال حدود 45 درصد از خوانندگان تابناک به ایشان 18 به بالا داده اند. این بیش از آنکه به آقای روحانی برگرده، از نظر بنده یعنی حدود 45 درصد از خوانندگان سایت را مخالفان متعصب دولت تشکیل می دهند. به نظرم این قوی تری نتیجه گیری میتونه باشه.
مطمئن هستم كانديداهاي مقابل روحاني رو چنان افراد بدون محبوبيتي قرار خواهند داد تا حتماً روحاني دوياره انتخاب بشه.
اگه همون 44 درصد را بخواهیم خوش بینانه به جامعه تعمیم دهیم. آراء روحانی در انتخابات همین قدر و شایدم کمتر باشد چرا که همه ملت ئر فضای مجازی نیستند و این از بین کار بران مجازیست. با این اوصاف روحانی دیگه امیدی برای دور بعدی خود نباید داشته باشد. چرا که با عملکرد ضعیفش امید را به نا امیدی و تدبیر را به بی تدبیری و بازی با الفاظ و اقتصاد رو راکد و بیکاری و مجرد ماندن رو افزایش دادندو.....
اینهایی که نظرداده اندحتماحسب نظراقای روحانی بیسواد بوده اندوگرنه نمرات عالی تقدیم رییس محترم میکردند
من به روحاني نمره ١٦ مي دم ايشون خيلي زحمت كشيد وزراي خوبي رو به كارگرفت همه ي تلاش خود رو براي حل مشكلات كرد ولي تيّم رسانه اي ايشون ضعيف عمل كرد ضمنا بايد با صداوسيما وارد مذاكره مي شد تا اين قدر عليه دولت حوف نزنن من با افتخار به ايشون براي بار دوم راي مي دم خيلي از همكارام كه همگي معلميم با من هم نظرند
ضمن اینکه تحلیلتون اصلا علمی نیست و البته بنظر میاد قصد کار علمی هم نداشتید عرض کنم که بعضی آقایان از گل نازکتر از رقیب بشنوند فحش و حذف رقیب و کم تحملی از نقد و .. تلقی میکنند اما اگر روزنامه تعطیل کنند مجلس سخنرانی بهم بزنند از اوجب واجبات است .
تحلیل ها و آمارها و نتیجه گیری هایی که کردید خیلی کشکی و بچه گانه و غیر علمی بود.
من حدود دو ده است تحلیل گر اطلاعات هستم این تحلیل شما اصلا جنبه علمی ندارد
تابناك جان چيكار داري ميكني واقعا
اين چه نوع تحليليه
بنظرم شما اول نتيجه گرفتيد بعد اومديد براس تحقيق كنيد
ابن نظر سنجي غلطه
شما اصلا اون سمت قضيه رو در نظر نگرفتي كه مثلا افرادي باشن كه موافق صد در صدي دولت باشن و احساس كنن كه دولت بايد تند تر برخورد ميكرد و نمره پاييني بدن
اين يكي از اساسي ترين مسايلي هست كه تو نظرسنجي بايد رعايت شه كه متاسفانه نشان از ضعف تيم تحقيقاتي داره كه قبلا اينطور نبود تابناك
آقای روحانی باید در مقابل اقتدارگرایان قاطع تر عمل کند
این نظر سنجی از بیخ و بن غلط است چون ما مردم را می بینیم و هیچ کس از رفتار رئیس جمهور راضی نیست این نمرات را که دادید الکی است و مبنای درستی ندارد ایشان اصلا تحمل حرف شنیدن ندارند و فقط می خواهند حرف بزنند که این را همه بلدند اما این که در خصوص احمدی نژاد نوشتند بله ایشان با دشمن سرسخت و با مردن نرم بودند که این از اوصاف مومنین است بر عکس این یکی و سوم این که شما میخواهید برای ایشان تبلیغ کنید اما نتیجه را در خرداد 96 خواهید دید که برعکس است و مردم خوب تشخیص می دهند
آفتاب آمد دلیل آفتاب
گر دلیل ات باید از او رو متاب

لطفا نتایج را مهندسی نکنید ؛ آسمان ریسمان بافتن را رها کنید ؛
بسمه تعالی
گزینه های پیش روی ما انتخاب بد و بدتر است اگر روحانی خوب است که نیست در واقع بخاطر آنست رقیب بدتر است. و روحانی بد است که خوب دیده میشود البته در کنار رقیب.
من نظرسنجی رو ندیدم وگرنه نمره 5 رو میدادم
بسیار ضعیف
وقتی منتقدی با صدای بلند و در پشت تریبونی که مجوزشو همین دولت داده رییس جمهورو .... سیاسی معرفی میکنه و دوباره مجوز سخنرانی میگیره و دوباره همی روال میره واللله بیست برای این دولت کمه
باز هم مشخص شد که دلواپس ها 20% بيشتر نيستند که می خواهد 80% مردم را به استثمار بکشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
چون تو خیلی بچه زرنگی هستی و زود این چیزها را فهمیدی ، تو را استثنا می کنیم.
به این نکته هم توجه داشته باشید که منتقدان روحانی و مخالفان دولت به سایت تابناک مراجعه نمی کنند پس نتیجه گیری سایت تابناک غلط است. ما که در جامعه هستیم می بینیم بیشتر از 80 درصد جامعه یا مخالف صد درصد دولت هستند یا منتقدانی که با کوچکترین تلنگری به صف مخالفان خواهند پیوست
یجور هائی مثل ترامپ عمل میکنه . از منتقد خیلی بدش میاد اقای رئیس جمهور
روحانی اصلا طاقت انتقاد را ندارند چه برسه به برخود با منتقد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل