بازدید 1905

تصویب اولین لایحه سخت مجازات هواداران فوتبال دردومای روسیه

خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) در سایت رسمی خود نوشته است، اعضای دومای روسیه روز گذشته (چهارشنبه) اولین لایحه تشدید مجازات هواداران فوتبال را که از سوی وزارت کشور تهیه شده بود به تصویب رساندند.
کد خبر: ۶۶۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 09 February 2017
مجلس دومای روسیه اولین لایحه سفت و سخت تشدید مجازات هواداران فوتبال را با توجه در پیش بودن جام‌های کنفدراسیون‌ها و جهانی در این کشور به تصویب رساند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) در سایت رسمی خود نوشته است، اعضای دومای روسیه روز گذشته (چهارشنبه) اولین لایحه تشدید مجازات هواداران فوتبال را که از سوی وزارت کشور تهیه شده بود به تصویب رساندند. این لایحه با هدف مسئولیت‌پذیری هواداران فوتبال در قبال رفتارهای خود در زمان دو رقابت مهم فوتبالی جام کنفدراسیون‌ها و جام جهانی در سال‌های 2017 و 2018 میلادی در روسیه به مجلس دومای این کشور ارائه شد.
 
در این لایحه علاوه بر تعیین مجازات‌هایی برای هواداران روسی، مجازات دیپورت هواداران خارجی به کشورهای‌شان نیز پیش‌بینی شده است. وزارت کشور روسیه با توجه به حوادث جام‌ ملت‌های 2016 فرانسه و کسب تجاربی از این رقابت‌ها لایحه فوق را به دوما فرستاد که در آن جرایم مالی و زندان برای هوادارانی که نظم عمومی را بر هم بزنند، قرار دارند.
تصویب اولین لایحه سخت مجازات هواداران فوتبال دردومای روسیه 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل