بازدید 3923
فدراسیون فوتبال هنوز ورزشگاه میزبان را معرفی نکرده

ایران - چین ؛ در ورزشگاهی غیر از استادیوم آزادی؟

در حال حاضر ورزشگاه های دیگری نیز می توانند میزبان بازی های تیم ملی باشند، ورزشگاه هایی همچون امام رضا(مشهد)، نقش جهان(اصفهان)، یادگار امام(تبریز)، غدیر(اهواز) و ... که قابلیت میزبانی شایسته از تیم ملی کشورشان را دارند
کد خبر: ۶۶۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 09 February 2017
در بین تیم های حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، ایران تنها کشوری است که ورزشگاه خود را برای دیدار خانگی پیش رو معرفی نکرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران هنوز ورزشگاه خانگی خود را برای برگزاری دیدار ماه مارچ انتخاب نکرده است، دیداری که باید روز هشتم فروردین ماه در کشورمان و برابر تیم ملی چین برگزار شود. ایران در این ماه باید در دو دیدار حاضر شود که اولی در قطر برابر تیم ملی این کشور و دومی در ایران برابر چین برگزار می شود. 

در استعلام پیشین AFC کشور کره جنوبی نیز ورزشگاه میزبان را برای دیدار پیش رو معرفی نکرده بود اما پس از اعلام دوباره کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها ورزشگاه سئول را برای بازی خود انتخاب و معرفی کردند، اما تیم ملی کشورمان که در استعلام پیشین نیز ورزشگاه خود را معرفی نکرده بود با وجود اینکه تمام بازی های خود را  در ورزشگاه آزادی برگزار می کند، هنوز نام ورزشگاه را اعلام نکرده است. 

با توجه به اینکه مسئولان فوتبال کشورمان با هماهنگی کارلوس کی روش انتخاب های خود را برای تمرینات، اردوها، ورزشگاه محل برگزاری بازی و ... انجام می دهند این احتمال می رود که هماهنگ کردن این موضوع کمی طولانی شده باشد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال به برداشت کاملی از معرفی ورزشگاه خانگی خود برای دیدار برابر چین نرسیده باشد.
 
هرچند تاکنون تیم ملی کشورمان تنها در ورزشگاه آزادی به میدان رفته است اما در حال حاضر ورزشگاه های دیگری نیز می توانند میزبان بازی های تیم ملی باشند، ورزشگاه هایی همچون امام رضا(مشهد)، نقش جهان(اصفهان)، یادگار امام(تبریز)، غدیر(اهواز) و ... قابلیت برگزاری بازی های تیم ملی را دارند و در این میان بعید نیست برای اولین بار در این بازی ها، تیم ملی کشورمان در شهری به غیر از تهران به میدان برود، در میان گزینه های موجود نیز احتمال بازی در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس امام(ع) بیشتر از باقی ورزشگاه هاست چرا که پیش از این نیز قرار بود این مجموعه ورزشی با برگزاری یکی از بازی های تیم ملی افتتاح شود. 

ایران - چین ؛ در ورزشگاهی غیر از استادیوم آزادی؟

اکنون بر اساس برنامه اعلام شده برای گروه اول بازی های مقدماتی جام جهانی، در روز سوم فروردین ماه 96، تیم ملی قطر از ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد (ورزشگاه خانگی السد) پذیرایی خواهد کرد. در همین روز چینی ها نیز در ورزشگاه هلونگ (چانگشا) در برابر کره جنوبی قرار می گیرند و سوری ها نیز در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن(سرمبان) با ازبکستان رودرو خواهند شد. 

روز هشتم فروردین ماه نیز ازبکستانی ها در ورزشگاه بنیادکار با قطر روبرو می شوند و کره ای ها نیز در ورزشگاه سئول با سوریه دیدار خواهند داشت. 
نکته جالب توجه پس از اعلام نام ورزشگاه های خانگی در بازی پیش روی تیم ملی سوریه به چشم می خورد، آنها که پس از آبروریزی در دیدار برابر تیم ملی ایران اعلام کرده بودند بازی خود برابر ازبکستان را در ورزشگاه کوالالامپور برگزار خواهند کرد باز هم در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن شهر سرمبان به میدان خواهند رفت و بنابراین تیم ملی ازبکستان نیز باید به مانند تیم های ملی ایران و کره جنوبی در این ورزشگاه فاجعه بار به میدان برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها