بازدید 2511

حیدری: کُری‌ پرسپولیسی‌ها را در زمین جواب می‌دهیم

کد خبر: ۶۶۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 09 February 2017
هافبک تیم استقلال گفت: درون زمین به کری خوانی پرسپولیسی‌ها پاسخ می‌دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، خسرو حیدری در گفت‌و‌گویی در جمع خبرنگاران درباره پیروزی مقابل السد گفت: بازی حساسی بود، دست هواداران‌مان را می‌بوسم، مطمئن باشید حضور آن‌ها باعث شد تا بتوانیم السد را شکست دهیم، آن‌ها واقعا تیم حرفه‌ای بودند.

وی ادامه داد: یکشنبه در دیدار مقابل پرسپولیس بازی حساسی داریم، امیدوارم مثل دیشب بتوانیم باز هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. در بیش از 10 دربی حضور داشتم و در این چند ساله 4 برد متوالی که مقابل پرسپولیس بدست آوردیم خوشحال‌کننده ترین اتفاق بوده است.

حیدری عنوان کرد: دربی همواره استرس‌زا است اما هم می‌تواند این استرس مثبت باشد و هم منفی. معمولا بازیکنان باتجربه استرس مثبت دارند و باید این را به جوانان هم منتقل کنند. ما هم با جوانان خوبی که داریم می‌توانیم بازی خوبی را در دربی نشان دهیم.

هافبک استقلال افزود: من با سید جلال حسینی بیشترین رفاقت را دارم و همواره بازیکنان سرخابی باهم دوست هستند اما یک‌شنبه با هم رقیب خواهیم بود. امیدوارم استقلال برنده دربی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها برای دربی کری‌های زیادی خواندند و نظر شما دراین باره چیست، گفت: پرسپولیسی‌ها همیشه کری می‌خوانند اما ما کری اصلی را در زمین مسابقه خواهیم خواند و پاسخ آن‌ها را خواهیم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس