بازدید 10118
۱

درخواست استیضاح ترامپ به 800 هزار امضا رسید

تعداد امضاهای مردم آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در کمتر از 24 ساعت از 650 هزار به 780 هزار و 552 امضا رسیده و همچنان در حال افزایش است.
کد خبر: ۶۶۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 09 February 2017
تعداد امضاهای مردم آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در کمتر از 24 ساعت از 650 هزار به 780 هزار و 552 امضا رسیده و همچنان در حال افزایش است.
 
به گزارش ایرنا، گردانندگان این کارزار، پایگاهی اینترنتی به نام «اکنون ترامپ را استیضاح کنید» را برای ثبت امضاهای موافقان استیضاح رئیس جمهور آمریکا ایجاد کرده اند.

این کارزار اینترنتی در روز تحلیف ترامپ (یکم بهمن ماه جاری) راه اندازی شد و روز گذشته (19 بهمن ماه) 650 هزار امضا در موافقت با استیضاح ترامپ تجمیع شد اما افزایش چشمگیر تعداد موافقان استیضاح رئیس جمهوری آمریکا از روز گذشته تا امروز نشان دهنده روند تصاعدی افزایش امضاها است به طوری که ظرف 24 ساعت بیش از 130 هزار نفر به این کارزار پیوسته اند.

این درخواست اینترنتی به همت یکی از گروه های هوادار آزادی بیان در آمریکا راه اندازی شد.

گرچه رئیس جمهوری جدید آمریکا کمترین محبوبیت را در میان اسلاف خود دارد، ولی وی را نمی توان تنها به این دلیل استیضاح کرد. کنگره باید ثابت کند که رئیس جمهوری آمریکا مرتکب خیانت، ارتشا یا جرائم سنگین دیگری شده است. به همین دلیل است که در درخواست استیضاح مذکور، ترامپ به «تضاد منافع بی سابقه و نقض قانون اساسی آمریکا» متهم شده است.

سازمان دهندگان این درخواست از هواداران استیضاح خواسته اند تا با امضای آن کنگره را ترغیب کنند تا در این زمینه تحقیق کند.

به گزارش ایرنا، پیش ازاین نیز مردم سوئیس و انگلیس با امضای طومارهای اینترنتی جداگانه ای از مسئولان خود خواسته بودند تا به دلیل مواضع و سیاست های مهاجرتی ترامپ از ورود وی به این کشورها جلوگیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خیلی زود قضاوت می کنند ظاهرا دموکراتها واقعا موافق دموکراسی نیستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر