بازدید 12666
در سیصد و شست و نهمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

شکایت سپرده‌گذاران کاسپین کی به پایان خواهد رسید؟ /«ضعیف‌ بودن قدرت تشخیص زنان» از نگاه مشاور وزیر کشور / اعتراض عجیب و پاسخ جالب وزیر کار در تبریز

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون اعتراض به وزیر کار در تبریز، مشکل مالیاتی طلافروشان و سردی بازار طلا، پیشنهاد افزایش مستمری معلولان در راه مجلس و ... را بشنوند.
کد خبر: ۶۶۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 09 February 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در  سیصد و شست و نهمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

اعتراض به وزیر کار در تبریز
مشکل مالیاتی طلافروشان و سردی بازار طلا
پیشنهاد افزایش مستمری معلولان در راه مجلس  
«ضعیف‌ بودن قدرت تشخیص زنان» از  نگاه مشاور وزیر کشور
شکایت سپرده‌گذاران از بانک‌ها کی به پایان خواهد رسید؟
 
تعداد بازدید : 352
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار