بازدید 3621
۱

بنگر در آستانه خداحافظی از فوتبال

کد خبر: ۶۶۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 08 February 2017
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی احتمالا از فوتبال خداحافظی می کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، محسن بنگر که در پایان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس پس از درگیری لفظی با امیر قلعه نویی جنجال ساز شده بود در آستانه آویختن کفش هایش قرار دارد.
 
امیر قلعه نویی امروز در گفت و گو با کاپ اعلام کرد که بازگشت بنگر به صلاح خودش نیست اما در عین حال از دیروز تلاش هایی صورت گرفت تا مقدمات بازگشت وی به تمرینات فراهم شود و این تلاش های پشت پرده تا امروز ادامه داشت به بن بست خورد تا محسن بنگر راهی جز وداع با فوتبال نداشته باشد.
 
بنگر گرچه اعلام کرده که برای بازگشت به تیم آماده است اما با توجه به جوی که دیروز در تمرین تراکتورسازی ایجاد شد و تعدادی هوادار ناراضی به حملات تندی را داشتند عملا بحث بازگشت وی منتفی شده است.
 
روز گذشته و امروز تعدادی از هواداران تراکتورسازی مخالفت شدید خود با بازگشت بنگر را به گوش قلعه نویی رساندند  و حتی یکی از آنها مطلبی از صفحه اینستاگرام بنگر به مربیان تراکتورسازی نشان داد که در آن به هواداران این تیم توهین شده بود.
 
امیر قلعه نویی که نمی خواهد مقابل هواداران قرار بگیرد می داند که بازگرداندن بنگر مساوی است با عصبانیت سکوها لذا با این تفاسیر پروسه پایان دادن به این غائله و بازگشت بنگر به تیم عقیم ماند.
 
محسن بنگر نیز که امیدوار بود به تمرینات برگردد با اطلاع از این فضا تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و انجام آخرین بازی دوران فوتبالش برابر پرسپولیس را بهانه مناسبی برای خداحافظی می داند و نزدیکان وی نیز چنین توصیه ای به او کرده اند.
 
حال باید منتظر ماند و دید سکوت این بازیکن تا کی ادامه دارد و چه زمان تصمیمش مبنی بر وداع از فوتبال را رسانه ای می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا سربسته حرف می زنید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل