بازدید 2515

لوکوموتیو مقصد احتمالی علی کریمی

کد خبر: ۶۶۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 08 February 2017
هافبک تیم دیناموزاگراب قصد دارد فوتبال خود را در کرواسی ادامه دهد. 
 
به گزارش تابناک ورزشی ، در پنجره زمستانی صحبت های زیادی در مورد بازگشت علی کریمی به فوتبال ایران شنیده می شد. بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال ایران که در تیم دیناموزاگرب نتوانست به جایگاه ثابتی دست یابد، قصد دارد تا همچنان در لیگ کرواسی به فوتبال خود ادامه دهد. به احتمال زیاد این بازیکن با قراردادی قرضی برای نیم فصل به تیم لوکوموتیو کرواسی اضافه می شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان نصیب او شود.
 
مدیر برنامه های این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آینده کریمی گفت:« علی کریمی با تیم دیناموزاگرب قرارداد دارد و علیرغم علاقه چند تیم بزرگ ایران به جذب او، دینامو تمایلی به از دست دادن کریمی ندارد. به دلیل اینکه موفقیت یک بازیکن ایرانی در اروپا به زمان نیاز دارد؛ به احتمال زیاد کریمی به تیم دیگری در لیگ برتر کرواسی خواهد رفت که شانس بیشتری برای بازی داشته باشد تا توانایی های خود را نشان دهد ولی علی کریمی در دیناموزاگرب واقعا بازیکن محبوبی است و قرارداد او با این تیم پابر جا است.
 
وی ادامه می دهد: در تیم دیناموزاگرب به دلیل حضور بازیکنان ملی از کشورهای مختلف رقابت زیاد است و این خواسته علی کریمی بوده تا به صورت قرضی به تیم های دیگری برود که برای جذب او ابراز علاقه کرده اند.  
مدیر برنامه های این بازیکن در مورد مقصد احتمالی این بازیکن عنوان کرد: به احتمال زیاد کریمی به زودی به تیم لوکوموتیو کرواسی منتقل می شود.
 
گفتنی است تیم لوکوموتیو در لیگ برتر کرواسی بازی می کند و در رتبه هفتم این لیگ قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار