بازدید 1683
ناظمی اردکانی:

سازوکارهاي جديد اصولگرایان برای انتخابات 96

در برخي اخبار و محافل مطرح شده است که آقاي روحاني ممکن است به جهت خستگي، براي انتخابات سال آينده نامزد نشود.
کد خبر: ۶۶۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 08 February 2017
به گزارش آریا،محمد ناظمي اردکاني، وزير  دولت نهم در خصوص مطرح شدن نام آقايان بذرپاش و پزشکيان براي نامزد شدن در انتخابات رياست جمهوري سال 96، گفت: هر چه به انتخابات 96 نزديک مي شويم، فعاليت هاي انتخاباتي خودش را بيشتر نشان مي دهد و دو طيف سياسي رقيب در کشور، راهبردهاي انتخاباتي خود را اجرايي مي کنند. چهره هايي که اين روزها به عنوان نامزد انتخابات 96 نام برده مي شود در هر يک از دو جناح اثر وضعي در آرايش آراء در لايه هاي مختلف اجتماعي خواهند داشت. در برخي اخبار و محافل مطرح شده است که آقاي روحاني ممکن است به جهت خستگي، براي انتخابات سال آينده نامزد نشود. در صورتي که  اين خبر درست باشد، تغيير اساسي در آرايش آراء خواهيم داشت. مطرح شدن افرادي چون پزشکيان و چهره هاي شاخص جريان اصلاح طلب ممکن است در همين راستا باشد. لذا در صورتي که آقاي روحاني در انتخابات ثبت نام نمايد، جريان رقيب روي ايشان وحدت خواهد کرد.
ناظمي افزود: اما جريان سياسي اصولگرايان که در اين مقطع زماني و تاريخي انقلاب درصدد احياء گفتمان انقلابي و ارزشها و اصول برآمده از اين گفتمان مي باشد، با طرحي جديد وارد عرصه انتخابات خواهد شد و با اجماع و خرد جمعي در خصوص نامزد انتخاباتي خود تصميم خواهد گرفت. نامزدي که انطباق با شاخص هاي تعيين شده همراه با نظرسنجي و در نهايت آرا مجلس چهره هاي انقلابي، ارزشي و اصولگرا از سراسر کشور برگزيده و معرفي خواهد شد.
وزير دولت نهم در ادامه در خصوص آخرين تحرکات انتخاباتي اصولگرايان  نيز گفت: اصولگرايان با بهره مندي از تجربيات پيروزي و شکست در انتخابات گذشته به ويژه انتخابات 92 و 94 عزم آنرا دارند که با سازوکارهاي جديد وارد عرصه انتخابات 96 بشوند. تشکيل جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در اين راستا مي باشد. اين جبهه که مراحل دريافت مجوز فعاليت خودرا دنبال مي کند، درصدد است با پيوستن کليه شخصيت هاي حقيقي و حقوقي جريان هاي انقلابي، ارزشي و اصولگرا در بين نامزدهاي مطرح، به نامزد واحد در چند مرحله برسد. در حال حاضر نمايندگان مردمي جبهه در سراسر کشور در اقصي نقاط شهري و روستايي با مکانيزمي مناسب و دقيق انتخاب شده اند و در اواخر ماه جاري اولين نشست مجمع ملي را برگزار خواهند کرد. در اين نشست مقرر است با آراء شرکت کنندگان، تعداد نامزدها محدود شده و يا تعيين هيئت رئيسه، فرآيند رسيدن به نامزد واحد بر حسب مقتضيات پيش رو را به تصويب برسانند.
وي افزود: تشکيل جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، اقدام مبارکي است که پس از سه دهه فراز و نشيب هاي سياسي در کشور در حال شکل گيري است و هدف گذاري براي انتخابات 96 را هدف مقطعي خود مي داند و براي پس از انتخابات 96 برنامه راهبردي دارد، که قطعا انتخابات 1400 در چارچوب اجراي راهبردهاي پيش روي خود مدنظر خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی