بازدید 2695

جشنواره فجر سال به سال بهتر می‌شود

یک عضو هیات‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: جشنواره امسال بهتر از سال‌های قبل بود و این جشنواره سال به سال بهتر می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 08 February 2017
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس این هفته جلسه علنی نداشت و کمیسیون‌ها نیز جلسه نداشتند فرصت شد که چند فیلم را در جشنواره دیدم.  من به همراه تعدادی از نمایندگان در اکران چند فیلم حاضر شدم که به اعتقادم همه چیز به طور خوبی برگزار شد؛ هیچ تأخیری وجو نداشت، اکران‌ها مرتب بود و از طرف مردم هم اعتراضی نبود.

او ادامه داد: دبیر و ستاد اجرایی جشنواره تمام تلاش خود را کرده بودند و به عنوان یک نماینده مجلس که برخی از فیلم‌ها را دیدم به اعتقادم جشنواره فجر امسال به خوبی برگزار شد.

ذوالقدر همچنین گفت: من فیلم‌های ویلایی‌ها و دریاچه ماهی را دیدم که ارزش دیدن را داشتند و با توجه به اینکه کارگردان آنها نیز خانم بود کم‌لطفی بود که در جشنواره فجر وارد نمی‌شدند.

این نماینده مجلس توضیح داد:‌  همراه با وزیر ارشاد به تماشای فیلم ویلایی‌ها که نشستیم، این فیلم از لحاظ محتوا فیلم خوبی بود و نقش زنان در دفاع مقدس را نشان می‌داد. خیلی‌ها نمی‌دانستند خانم‌ها نقش پررنگی در دفاع مقدس داشتند و دوشادوش مردان مبارزه می‌کردند و هر چند اسلحه به دست نمی‌گرفتند اما در پشت جبهه‌ها کارهایی انجام می‌دادند که قوت قلب بود. البته کارگردان این فیلم انتقاد داشتند که فیلمشان بعد از 10 سال مجوز گرفته است.

او افزود: فیلم دریاچه ماهی به موضوع مفقودالاثرها می‌پردازد. فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی هم فیلم دیگری بود که در بنیاد فارابی دیدم؛ فضای بنیاد فارابی فضایی فرهنگی و تاریخی است و  فیلم هم در رابطه با قاچاق و برخی مشکلات جامعه است. فیلم سد معبر هم فیلم دیگری بود که با حضور آقای ایوبی و پورمحمدی و عوامل فیلم دیدم. این فیلم نیز به معضل دستفروشی و برخی از مشکلات جامعه می‌پردازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس