بازدید 2422

دستگاه های نظارتی حاشیه های واردات پالم را رصد کنند

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی و بازرسی در خصوص احتمال سوء استفاده برخی سودجویان برای فشار واردات روغن پالم باید دقت های لازم را داشته باشند،گفت: باید با هر گونه خلافی برخورد قاطعانه صورت بگیرد تا احیانا اگر این ماده برای سلامت جامعه مضرر است ، جلوی واردات آن را گرفته شود.
کد خبر: ۶۶۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 08 February 2017
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، پیرامون حضور وزاری کابینه مالزی در ایران برای تبلیغ و فروش روغن پالم به کشورمان، اظهار داشت:  هر نوع مواد غذایی چه تولید داخلی و چه وارداتی از دیگر کشورها باید مورد آزمایش و ارزیابی سلامت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار بگیرد و بر اساس نیاز کشور مورد استفاده وارد گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید اطمینان حاصل گردد که کالای مورد نظر برای سلامت و بهداشت مردم و جامعه ضرر ندارد،‌گفت: به هیچ عنوان نمی توان در خصوص سلامت مردم اهمال کرد و یا به خاطر منافع عده ای آن را نادیده گرفت، مطمئنا نیز مسئولان با رعایت دقیق و همه جانبه و معیارهای لازم در خصوص واردات روغن پالم اقدام خواهند کرد واجازه سوء استفاده به هیچ کسی را نخواهند داد.

تربتی نژاد با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی و بازرسی در خصوص احتمال سوء استفاده برخی سودجویان برای فشار واردات روغن پالم باید دقت های لازم را داشته باشند،گفت: باید با هر گونه خلافی برخورد قاطعانه صورت بگیرد تا احیانا اگر این ماده برای سلامت جامعه مضرر است ، جلوی واردات آن را گرفته شود.

وی با بیان اینکه در برخی موارد علارغم توصیه ها و ممنوعیت ها باز هم برخی از کانال های غیر رسمی این اجناس و محصولات غیر بهداشتی و مضر برای سلامت جامعه را وارد کشور می کنند، تصریح کرد: برای حمایت از تولید ملی و داخلی باید جلوی سودجویان گرفته شود و از طرفی محصولی که مورد تایید بهداشتی نیست نیز نباید وارد گردد.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی با تاکید بر اینکه یکسری افراد با استفاده از رانت ها و فرصت های به دست آمده به دنبال گرفتن مجوز واردات محصولات مختلف به کشور هستند و سلامت مردم و جامعه برای آنها ارزشی ندارد‌،افزود: سیستم های نظارتی و بهداشتی کشور باید مراقبت های لازم را در این خصوص انجام داده و جلوی هرگونه سوء استفاده باید گرفته شود.

وی بیان داشت: باید جلوی اقداماتی که برای اقتصاد و سلامت جامعه و کشور زیان آور است و باعث بروز مشکلاتی می شود را بدون هیچ مماشاتی گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار