بازدید 8677

حریق در دانشگاه تهران

کد خبر: ۶۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 08 February 2017
رئیس اورژانس کشور از آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طبقه سوم یکی از ساختمان‌های دانشگاه تهران در خیابان 16 آذر نبش خیابان ادوارد براون در ساعت 12:22  دچار حریق شده است.

وی افزود: یک اتوبوس آمبولانس و دو آمبولانس از طرف اورژانس در محل مستقر شده‌اند.

همچنین حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: حادثه حریق در یکی از ساختمان‌های دانشگاه تهران خوشبختانه مصدومی در پی نداشته است و نیروهای اورژانس از محل حادثه بازگشتند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حوالی ساعت 12:30 امروز خبر وقوع آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های متعلق به دانشگاه تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: با حضور عوامل آتش نشانی مشاهده شد که حریق در یکی از ساختمان‌های اداری متعلق به این دانشگاه رخ داده و کانون آن نیز طبقه سوم این ساختمان بوده است.

ملکی اضافه کرد: کارگران مشغول عملیات بازسازی و تعمیرات در این ساختمان بودند که بخشی از ضایعات در این قسمت شعله‌ور شده بود که آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و دقایقی بعد به عملیات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار