بازدید 2403

دولت تدبیر و امید، انضباط مالی را در کشور حاکم کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید، انضباط مالی را در کشور حاکم کرد و کسانی بیشترین مخالفت را با دولت روحانی دارند که بر اثر این انضباط مالی، منافعشان به خطر افتاده است.
کد خبر: ۶۶۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 08 February 2017
محمد کاظمی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: بی ضابطه عمل کردن دولت گذشته در دولت تدبیر و امید متوقف شد و در دولت روحانی هیچ پرونده فساد مالی همچون اختلاس ، زد و بندهای دولتی، اقدام های خارج از قانون و ثروتمند شدن بی حساب یک عده توسط قوه قضاییه و نیروهای امنیتی کشف نشده است که نشان از انضباط مالی این دولت دارد.
 
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترکیب کابینه دولت ، نظارت بر مسایل بودجه و مسایل مالی و همچنین عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه در دولت یازدهم قابل دفاع است و نمونه پرونده بابک زنجانی ها یا خروج بی حساب از حساب های بانکی و یا فروش نفت بدون دریافت وجه از خریدار در این دولت وجود ندارد.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره در آستانه انتخابات ها این موضوع دیده می شود که جریان های رقیب به فضاسازی و جوسازی علیه دولت ها و شخصیت هایی که زمینه رای آوری دارند می پردازند اما این روزها انتقاد جریان رقیب دولت یازدهم ، به فضاسازی و تخریب دولت بدون رعایت موازین اخلاقی و شرعی تبدیل شده است.
 
کاظمی بیان کرد: دولت مردان انتقاد سازنده را به هیچ وجه نفی نمی کنند چرا که انتقاد سازنده باعث اصلاح امور می شود اما فضا سازی های خارج از عرف و اخلاق پذیرفتنی نیست و باید سعی کرد با منطق و گفت و گو جواب این افراد را بدهیم.
 
وی با اشاره به برخی تاکتیک های منتقدان برای پیشبرد برنامه های خود همچون ایجاد فضای دو قطبی ثروتمند و فقیر در جامعه گفت: دولت روحانی خود را خدمتگزار همه اقشار مردم می داند و با تمام توان برای بهبود شرایط زندگی اقشار آسیب پذیر تلاش می کند .
 
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استمرار پرداخت یارانه نمونه بارز حمایت دولت یازدهم از اقشار آسیب پذیر است و تاکید دولت بر استمرار پرداخت یارانه ها تا حدی است که در روند تنظیم بودجه سال 96 در کمیسیون تلفیق ، دولت همواره بر این امر اصرار داشت.
 
کاظمی وی بیان کرد: اگر دولت حامی ثروتمندان بود برای حذف یارانه ها پیش قدم می شد اما نگاه دولت یازدهم در تمامی عرصه های اقتصادی بیشتر متوجه حل مشکلات اقشار کم درآمد و آسیب پذیر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان