بازدید 2057
وزیر کشور خبر داد:

انتخابات ماشینی در شهرهای کم جمعیت

رحمانی‌فضلی گفت: اگر همین امروز هم اعلام شود که انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنید، ما نمی‌توانیم در تمام کشور این کار را انجام دهیم.
کد خبر: ۶۶۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 08 February 2017
رحمانی‌فضلی گفت: اگر همین امروز هم اعلام شود که انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنید، ما نمی‌توانیم در تمام کشور این کار را انجام دهیم.

به گزارش  تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه 20 بهمن) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع افزایش 40 نفری تعداد نمایندگان مجلس در دست بررسی است و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام از داوطلبان برای انتخابات شوراها، ادامه داد: با مجلس شورای اسلامی برای برگزاری زودتر از موعد انتخابات شوراها به توافق رسیدیم و اوایل اسفندماه این کار انجام می‌شود چون دو تاریخ به ما پیشنهاد شده بود.

وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی برگزاری انتخابات در 30 یا 40 هزار شعبه اخذ رأی در انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی را داریم، اظهار داشت: در این‌ باره با مجلس صحبت‌هایی شده است.

رحمانی‌فضلی با اعلام اینکه برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیکی باید شورای نگهبان نظر بدهد، گفت:  اگر همین امروز هم اعلام شود که انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنید، ما نمی‌توانیم در تمام کشور این کار را انجام دهیم، اما آمادگی داریم در شهرهای کم جمعیت انتخابات را ماشینی برگزار کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که لایحه جامع انتخابات چه زمانی به مجلس ارسال خواهد شد؟ گفت: 129 ماده از لایحه قانون جامع انتخابات در کمیسیون امنیتی و سیاسی دولت تصویب شده و هر وقت به دولت برسد آن را به صورت فوق‌العاده در دستور کار قرار می‌دهیم.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی