بازدید 2482

جای خالی هاشمی در این روزها دل ملت را به درد آورده است

فاطمه سعیدی
کد خبر: ۶۶۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 08 February 2017
بار دیگر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمندمان قرار داریم و دل ها به یاد آن پیر فرزانه سفرکرده و مجاهدان راه حق است.
 
اگرچه امسال ایام دهه فجر را در شرایطی آغاز کردیم که جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی، دل ملت را به درد آورده و دلسوزان انقلاب را اندوهگین کرد اما راه هاشمی که همان راه امام و رهبری معظم انقلاب بود ادامه دارد.
 
ایام الله دهه فجر همیشه زمان وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران بوده است. چه آن زمان که حضرت امام خمینی به ایران بازگشتند و چه حالا که سی و هفت سال از آن روزها گذشته است.
 
امروز اما نیاز ایران بزرگ و عزیز ما به وحدت بیش از گذشته احساس می شود. ما در منطقه ای زندگی می کنیم که بی خردی سیاستمداران و قدرت های جهانی و تفکر تکفیری و خشونتی که هیچ نسبتی با اسلام ندارد، روزگار مردمان را رنگ خون و ترور زده و آنچه کیمیا شده امنیت است.
 
همچنین با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده دشمنی آنها با ملت ایران آشکارتر شده و لازم است ما در داخل کشور هوشیارانه و متحد در برابر اقدامات احتمالی آنان برنامه ریزی و اقدام کنیم.
 
اما لازمه این اتحاد و وحدت کلمه که امام عزیز ما آن را بین ملت نهادینه کرد برادری و همدلی میان تمام نیروهای سیاسی کشور است. اگر همه کسانی که دل در گرو امام و انقلاب دارند اجازه صحبت و حضور داشته باشند ملت نیز با آغوش باز به استقبال رویکردهای تازه می رود و فصلی جدید از همدلی مردم در سایه نظام جمهوری اسلامی رقم می خورد.
 
اینجانب امیدوارم به برکت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام های موثری برای پایان دادن به حصرها و محدودیت ها برداشته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل