بازدید 2307

عقلانیت ایران توطئه های جنون آمیز ترامپ را خنثی می کند

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوق و قضایی مجلس ضمن تاکید بر حفظ آرامش و پرهیز ایران از رفتارهای احساسی در مقابل رئیس جمهوری آمریکا گفت: در شرایطی که اقدامات ترامپ بیش از همه واشنگتن را متضرر می شود ، عقلانیت ایران توطئه های جنون آمیز ترامپ را خنثی می کند.
کد خبر: ۶۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 08 February 2017
جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت ضمن قبیح رویکرد ترامپ گفت: جامعه جهانی به ویژه مردم ایران نباید تبعات سیستم انتخاباتی الکترال و روی کار آمدن دونالدترامپ را بپردازند.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف چهاردهه اخیر جمهوری اسلامی با رفتارهای خصمانه ای از سوی ایالات متحده مواجه شده است اما با دیپلماسی هوشمندانه و اقتدار ملی توانسته در مقابل تهدیدات ایستادگی کند.

وی در ادامه افزود: امروز صبر ، آرامش و عقلانیت باید در دستورکار دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی در مواجهه با رفتارهای جنون انگیز ترامپ باشد.

رحیمی جهان آبادی با پیش کشیدن ضعف سابقه سیاسی ترامپ گفت: رئیس جمهوری آمریکا به عنوان قدرتمندترین فرد ایالات متحده جامعه جهانی را مورد تهدید قرار داده و امروز واشنگتن در نزد افکار عمومی جامعه جهانی به شدت منزوی شده است.

وی تاکید کرد: دیپلماسی اقتدارآمیز جمهوری اسلامی نباید اجازه ورود ایران به عرصه چالشی و احساسی را بدهد.

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوق و قضایی مجلس گفت: واکنش های احساسی به رفتارهای ترامپ مساله ای است که می تواند منافع ایران را مورد تهدید قرار می دهد.

وی در انتها گفت: نکته ای که تهران در واکنش به اقدامات ترامپ باید مدنظر قرار دهد این است که رفتار ترامپ بیش از ایران ، منافع آمریکا را در معرض خطر قرار می دهد و همین مساله در بلند مدت برای کاخ سفید گران تمام می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان