بازدید 2368

بودجه استان کرمانشاه ۴۰ درصد افزایش یافت

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه با افزایش رشد ۳۰ تا ۴۰ درصدی مواجه خواهد شد تا بهره لازم را برای توسعه به دست آورد.
کد خبر: ۶۶۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 08 February 2017
حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بودجه های استان کرمانشاه برای سال 96، اظهار داشت: مقررات مربوط به رسیدگی بودجه سال 96 در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و بودجه استانی که مبلغ 534 میلیارد تومان بود به 780 میلیارد تومان افزایش یافته و مقرر شده که 90 میلیادر تومان دیگر نیز به این مبلغ افزوده شود که با احتساب این مبلغ، تقریبا به 350 میلیارد تومان می‌رسد و تقریبا با این شرایط بیش از 40 درصد بودجه استان کرمانشاه با این شرایط افزایش  می‌یابد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسیت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم این افزایش بودجه‌ای استان کرمانشاه در روند توسعه‌ای استان موثر باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سهم مالیاتی استان کرمانشاه 27 درصد بود که این میزان به 20 درصد کاهش پیدا کرده است و این مبلغ از 761 هزار به 712 هزار میلیارد رسیده است که حدود 50 هزار میلیارد تومان سهم مالیاتی استان تقلیل یافته است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای سهم آب، پول خوبی در نظر گرفته شده و حدود 300 میلیون دلار برای آبفای روستایی تعیین شده و 300 میلیون دلار نیز برای تامین آبیاری قطره‌ای و بارانی مصوب شده است، که با توجه به وضعیت دشت‌ها امکان توسعه کشاورزی خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: حدود 100 میلیون تومان نیز برای صدا و سیمای مرکز استان تعیین شده است تا بتواند در تامین سیستم‌های دیجیتالی اقدام کند و امکان پوشش شکه‌های مختلف در استان را داشته باشد.

سلیمانی گفت: در مجموع متناسب با نوع اعتبارات ملی در بخش آب، راه، کشاورزی و توسعه روستایی که ناشی از سهم 3 درصدی از سهمیه نفت برای توسعه مناطق نفت خیز می‌باشد، استان کرمانشاه با افزایش رشد 30 تا 40 درصدی مواجه خواهد شد تا استان بهره لازم به دست آورد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم سهمی از اعتبارات ملی نیز نصیب استان کرمانشاه شود تا در مجموع استان کرمانشاه رشد خوبی داشته باشد، تاکید کرد: مسئولان اجرائی نیز باید کمک کنند تا این امورات انجام شود، آنچه که مربوط به نمایندگان بوده را انجام داده‌ایم تا امکانات مالی لازم در بودجه دیده شود، مسئولان اجرائی نیز باید کمک کنند تا به موقع از این امکانات در جهت بهره‌وری استان استفاده شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان