بازدید 5398
گزارش

موافقت آمریکا با سفر۵نفر از۱۶ تیرانداز ایران به لاس وگاس

بعدازظهر روز گذشته اعلام کردند از 16 نفری که برای حضور در این مسابقات درخواست داده بودیم، روادید 5 نفر شامل دو کماندار زن، و دو کماندار مرد و یک سرپرست موافقت شده و می‌توانند در لاس‌وگاس حضور داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 08 February 2017
یک سایت آمریکایی خبر از موافقت ایالات متحده با صدور روادید برای تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت آمریکایی «aroundtherings.com» در گزارشی اختصاصی خبر داد، تیم ملی تیراندازی با کمان ایران مجوز حضور در مسابقات لاس‌وگاس را دریافت کرد. بر اساس این گزارش آمریکا با صدور روادید برای کمانداران ایران برای حضور در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لاس‌وگاس موافقت کرد. این سایت این خبر را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نیز منتشر کرده است.

پیش از این سفر تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به ایالات متحده در هاله‌ای از ابهام بود، چرا که رئیس جمهوری آمریکا دستور ممنوعیت ورود ایرانیان و شهروندان 6 کشور دیگر به این کشور را صادر کرده بود.

موافقت آمریکا با سفر۵نفر از۱۶ تیرانداز ایران به لاس وگاس

این درحالی است که محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران درخصوص تصمیم جدید آمریکایی‌ها به تسنیم اظهار داشت: بعداز ظهر روز گذشته به ما اعلام کردند از 16 نفری که برای حضور در این مسابقات درخواست داده بودیم، روادید 5 نفر شامل دو کماندار زن، و دو کماندار مرد و یک سرپرست موافقت شده و می‌توانند در لاس‌وگاس حضور داشته باشند.

وی افزود: در ضمن با توجه به اینکه روادید تازه روز گذشته آماده شده باید تیم دوباره به ارمنستان برود و در آنجا روادید جدید را بگیرد و با توجه به اینکه فردا روز تمرینی مسابقات است، تیم به آمریکا اعزام نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل