بازدید 4269
۱

محدودیت جدید برای ورود تاکسی‌ها به محدوده بازار

کد خبر: ۶۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 08 February 2017
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران جزئیات محدودیت تازه رانندگان تاکسیِ خطی در محدوده مرکزی شهر را تشریح کرد.

به گزارش مهر، روز گذشته برخی از رانندگان تاکسی پیامکی دریافت کردند مبنی بر اینکه اگر قصد دارند در سال آینده وارد محدوده منطقه ۱۲ شوند، باید طرح ترافیک خریداری کنند.

ابوالفضل قناعتی در خصوص محدودیت جدید رانندگان تاکسی در محدوده منطقه ۱۲ و بازار گفت: این محدودیت شامل حال تاکسی‌های گردشی نمی‌شود و مربوط به رانندگان تاکسی است که در خط‌های دیگری جز خط بازار فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی از رانندگان خطی در محدوده مرکزی شهر و غیر از خط پیش‌بینی شده فعالیت می‌کنند که در آینده نزدیک، ورود این نوع تاکسی‌ها به محدوده منطقه ۱۲ محدود خواهد شد. همچنین پلیس طی پنج ماه آینده به طور جدی در این زمینه اعمال قانون خواهد کرد.

قناعتی تأکید کرد: در حال حاضر تاکسی‌های گردشگری مشمول طرح جدید ساماندهی ترافیکی محدوده منطقه ۱۲ نیستند اما تاکسی‌های خطی تنها در محدوده مجاز باید تردد کنند؛ در غیر این صورت اعمال قانون می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی در تهران واقعا فاجعه است و این فاجعه باعث میشود که مردم رویکردشان استفاده از وسیله شخصی باشد . تاکسی ها هر موقع بخواهند مسافر سوار میکنند برف و باران بیاید هوا تاریک شود و ساعت به 9 شب نزدیک شود سیستم ریالی و کاری خودشان را دارند . یکی هم نیست نظارت کند . البته باید تشکر کرد از برخی رانندگان فهیم و محترم تاکسی که در شرایط سخت مسافران را درک و یاریشان میکنند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر