بازدید 2989

افتخاری: از صدا و سیما شکایت می‌کنیم

کد خبر: ۶۶۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 08 February 2017
مدیرعامل استقلالی ها از برنامه این باشگاه برای شکایت از صدا و سیما خبر داد.  
  
به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا افتخاری پس از بازی تیم های استقلال و السد در برابر خبرنگاران در رابطه با اوضاع مالی این باشگاه گفت: تنها یک سوم هزینه های ما را سامانه طرف قراردادمان پوشش می دهد و دو سوم دیگر را باید از جاهای دیگر پوشش دهیم. در حال حاضر محل درآمد ما دو اسپانسری هستند که با آنها قرارداد داریم، نه پول بلیط فروشی می گیریم و نه حق پخش بازی ها را. 
 
او ادامه داد: مقدار پولی که اسپانسر به ما می دهد بستگی به نتیجه به دست آمده و عضوگیری سامانه دارد بنابراین مبلغ متغیری را دریافت می کنیم.  
 
افتخاری ادامه داد: اسپانسر ما امروز مبلغ 140 میلیون تومان به حساب سازمان صدا و سیما ریخته بود تا در کنار آرم باشگاه استقلال آرم اسپانسر نیز به نمایش دربیاید اما این اتفاق نیفتاد و از سامانه دیگری تبلیغ شد همین موضوع باعث خواهد شد تا فردا از سازمان شکایت کنیم و به دنبال حق خود از این ماجرا باشیم. 
 
او در رابطه با اسپانسر جدید این باشگاه در بازی های آسیایی گفت: نه از این اسپانسر و نه از آقای انصاری تاکنون مبلغی دریافت نکرده ایم.  

وی در رابطه با مشکلات اخیر استقلالی ها نیز گفت: به زودی مدارک جدیدی رو می کنم و به دفاع از حق مان می پردازم، البته تمام این ها بستگی به مسائل مالی دارد، مشکل ما بی پولی است و اگر مسائل مالی حل شود مشکلی پیش نمی آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار