بازدید 15467
۴
نشست خبری

سرمربی السد: تاکنون چنین جوی ندیده بودیم

از ضربات پنالتی خاطره خوبی نداریم و دو سال پیاپی است که در ضربات پنالتی حذف می‌شویم. شرایط این بازی طوری پیش رفت که همه چیز به سود استقلال تمام شد. اتمسفر ورزشگاه و جوی که هواداران ایجاد کرده بودند، برای بازیکنان ما طبیعی نیست. بازیکنان ما چنین چیزی را تا به حال تجربه نکرده بودند.
کد خبر: ۶۶۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 07 February 2017
سرمربی تیم  السد قطر گفت: به استقلال بابت این برد تبریک می‌گویم.به فوتبال ایران هم تبریک می‌گویم. این بازی سختی برای ما بود و همانطور که قبل از بازی هم گفته بودم، انتظار این را داشتیم. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال توپ‌های بلند ارسال می‌کرد که کنترل آن سخت بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، اسوالدو فریرا پس از شکست السد قطر مقابل استقلال در ضربات پنالتی دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: در 120 دقیقه استقلال شانس مسلمی برای گلزنی نداشت، اما ما موقعیت‌هایی داشتیم، به خصوص در نیمه اول که ژاوی یک ضربه کاشته خوب زد.

وی افزود: بازی هیجان بالایی داشت، اما کیفیت آن بالا نبود. از ضربات پنالتی خاطره خوبی نداریم و دو سال پیاپی است که در ضربات پنالتی حذف می‌شویم. شرایط این بازی طوری پیش رفت که همه چیز به سود استقلال تمام شد. اتمسفر ورزشگاه و جوی که هواداران ایجاد کرده بودند، برای بازیکنان ما طبیعی نیست. بازیکنان ما چنین چیزی را تا به حال تجربه نکرده بودند.

سرمربی السد: تاکنون چنین جوی ندیده بودیم

سرمربی السد خاطرنشان کرد: از این نتیجه عصبانی و ناراحت شدم و وقتی ناراحت می‌شوم نمی‌توانم خوب صحبت کنم. به همین دلیل فقط به استقلال تبریک می‌گویم. برای باشگاه ما رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا خیلی مهم بود که متأسفانه به این مسابقات نرسیدیم.

فریرا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا گفت بازی کیفیت بالایی نداشت و آیا استقلال را شایسته صعود به مرحله گروهی دید یا نه؟ گفت: وقتی من راجع‌ به کیفیت بازی صحبت می‌کنم، منظورم این نیست که بازی بد بود. به نظرم باید در بازی احساس خوبی هم وجود داشته باشد و از این نظر می‌گویم کیفیت بازی پایین بود. استقلال توپ‌های بلند زیادی می‌فرستاد که این برای استقلال مهم بود، اما شاید در بازی‌های دیگر مهم باشد. باز هم باید به تعداد هواداران اشاره کنم که از تیم‌شان حمایت کردند. ما از بازیکنان‌مان خواسته بودیم که صد درصد توان‌شان را بگذارند که این کار را کردند، اما وقتی در ضربات پنالتی حذف می‌شویم، به این فکر می‌کنیم که ما هم می‌توانستیم صعود کنیم و ما هم می‌توانستیم شایسته پیروزی باشیم.

وی در خصوص قضاوت داوران و اینکه برخی معتقدند گل استقلال در اوایل بازی به اشتباه آفساید اعلام شده ، گفت: اگر بخواهید در خصوص آن آفساید صحبت کنید، من هم باید بگویم در دقیقه 86 داور می‌توانست برای ما ضربه پنالتی اعلام کند، اما به نظرم او بازی را خوب کنترل کرد. یکسری موارد از دید داور به دور ماند و به نظرم در برخی صحنه‌ها داور می‌توانست با نشان دادن کارت زرد بازی را کنترل کند، اما در مجموع قضاوت خوبی داشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اگه توی قطر صد هزار هوادار برن ورزشگاه ، کل قطر خالی از سکنه میشه!
استقلال + تماشاگران ( 4 ) السد + داوران مهربان ( 3 )
این پیروزی را به همه ملت ایران تبریک میگم
عیبی یوخ!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر