بازدید 6476

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری گانگستری که روز گذشته یک تن از ماموران پلیس را به شهادت رسانده و یک سرباز وظیفه را نیز با ضرب گلوله مجروح کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 07 February 2017
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری گانگستری که روز گذشته یک تن از ماموران پلیس را به شهادت رسانده و یک سرباز وظیفه را نیز با ضرب گلوله مجروح کرده بود، خبر داد.

سردار محسن خانچرلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی به ماموران پلیس و شهادت یک تن از نیروهای پلیس در غرب استان تهران در تشریح جزئیات این دستگیری اظهار داشت: ساعت 9:50 دقیقه روز گذشته نیروهای گشت کلانتری 12 شهرستان مارلیک در غرب استان تهران در حین گشت‌زنی‌های خود، به یک دستگاه اتومبیل پرشیا مظنون شدند و در استعلام انجام شده متوجه شدند که خودروی مذکور مدتی پیش در غرب استان تهران به سرقت رفته است. لذا دستور ایست به راننده این اتومبیل دادند که راننده پس از توقف خودرو، در حالی که ماموران گشت انتظامی قصد نزدیک شدن به وی را داشتند اقدام به شلیک به سوی آنها کرده و 2 تن از ماموران پلیس را از ناحیه کمر و پا هدف قرار داد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این فرد پس از تیراندازی به سمت ماموران از محل متواری و پس از تعقیب و گریز اقدام به رها کردن خودرو و در ساختمان‌های مسکونی محدوده ملارد مخفی شده بود، افزود: به دنبال فرار متهم از دست ماموران نیروهای پلیس با همکاری مردم اقدام به جستجوی وی در محدوده مذکور کردند ولی موفق به دستگیری وی نشدند. اما با تلاش‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و کسب اطلاعات از مخبران محلی توانستند متهم مورد نظر را شناسایی کنند.

خانچرلی با اشاره به سوابق متعدد متهم گفت: پس از شناسایی وی مشخص شد که این فرد دارای سوابق متعدد بوده و بیش از 10 فقره سرقت مسلحانه، حمل مواد مخدر، حمل سلاح جنگی و... داشته است.

وی اضافه کرد: به دنبال ادامه داشتن اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری وی، ماموران موفق شدند، مخفیگاه وی را در منطقه خرم‌دشت کرج شناسایی کنند و در عملیات غافلگیرانه وی را در حالیکه مسلح بود و اقدام به شلیک به سمت ماموران کرده بود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه متهم در حین شلیک به ماموران پای خود را هدف قرار داده بود، افزود: پس از دستگیری وی مشخص شد که علاوه بر متهم، خانواده وی اعم از پدر، مادر و داماد این خانواده نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند به طوریکه پدر این خانواده 8 فقره سابقه سرقت راهزنی، حمل سلاح کلاشینکف و ... در پرونده خود داشته و داماد خانواده نیز در 6 فقره آدم‌ربایی، حمل و نگهداری سلاح جنگی، نگهداری مواد مخدر و... دست داشته است.

خانچرلی افزود: همچنین در عملیات دستگیری متهم، زنی که همراه وی بود با یک قبضه سلاح کمری دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال دستگیری این فرد یکی از همدستان وی نیز که بیش از 10 فقره سرقت مسلحانه، حمل مواد مخدر و نگهداری اسلحه داشت، دستگیر شد و این در حالی است که متهم مذکور در تاریخ 8 دی ماه سالجاری نیز به جرم سرقت در شهرستان ملارد دستگیر و با قید وثیقه آزاد شده بود.

به گزارش تسنیم به دنبال تیراندازی روز گذشته متهم به سمت ماموران گروهبان علی احمد‌نژاد به دلیل جراحات وارده در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شده و سرباز وظیفه حسین سمنانی نیز در حال مداوا است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار