بازدید 2551

جلسه بازیکنان پرسپولیس باطاهری

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه بدانند ما در پرسپولیس یک خانواده و یک تیم هستیم. هواداران، کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه، اعضای تدارکات، پزشکی و همه و همه یک تیم هستیم و کسی از خانواده پرسپولیس نگران نباشد که اختلالی در این مسئله ایجاد شود.
کد خبر: ۶۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 07 February 2017
 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم به هواداران شادی بدهند و ذهن آنها را با اخبار نادرست مشوش نکنند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه بدانند ما در پرسپولیس یک خانواده و یک تیم هستیم. هواداران، کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه، اعضای تدارکات، پزشکی و همه و همه یک تیم هستیم و کسی از خانواده پرسپولیس نگران نباشد که اختلالی در این مسئله ایجاد شود.
 
وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که تیم پرسپولیس به یاری خدا، با حمایت هواداران و با تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان بهترین نتایج را کسب می‌کند و کسی هم نمی‌تواند بین ما تفرقه بیندازد.
 
طاهری درباره انتشار بعضی شایعات درباره تمرین امروز و حضور بعضی از اعضای تیم در باشگاه خاطرنشان کرد: بچه‌ها امروز همان‌طور که در بعضی موارد دیگر به باشگاه آمده‌اند، در دفتر من حضور پیدا کردند. این حضور امری طبیعی بود. اتفاقاً کنار یکدیگر چند لقمه‌ای غذا هم خوردیم و این موارد همه پس از آن بود که تمرین خود را طبق همان برنامه‌ای که اعلام شد، انجام دادند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر هواداران پرسپولیس امروز این‌گونه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند در کنار تعصب و وفاداری که دارند به خاطر امیدی است که تیم و باشگاه در آنها ایجاد کرده است. اگر می‌خواهیم مردم و هواداران کنار فوتبال باشند، باید به آنها امید و انگیزه بدهیم نه اینکه آنها را دلسرد کنیم و برای رسیدن به این هدف حتی به مردم اطلاعات نادرست هم بدهیم. من در همین جا از رسانه‌های صوتی و تصویری، دیجیتال و مکتوب درخواست می‌کنم در همین مسیر گام برداریم و به جای اینکه با انتشار اخبار نادرست دل هواداران را مشوش کنیم، به آنها شادی و انرژی بدهیم.
جلسه بازیکنان پرسپولیس باطاهری 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار