بازدید 4569

بازگرداندن 70 گاوصندوق به کسبه پلاسکو

کد خبر: ۶۶۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 07 February 2017
رییس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: بیش از 70 عدد گاوصندوق‌ها که وضعیت سالمتری داشتند و می‌توانستیم صاحب آنها را شناسایی کنیم، با دستور قاضی پرونده و بر اساس ضوابطی خاص به مالکان تحویل داده شد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار مراجعه خانواده مفقودین حادثه پلاسکو، اظهار کرد:  آخرین آمار، همان تعدادی است که سخنگوی ستاد مدیریت بحران اعلام کرد چون ما این اطلاعات را در اختیارشان قرار دادیم.  فرد جدیدی نیز برای اعلام مفقودی عضوی از خانواده خود در پلاسکو، به ما مراجعه نکرده‌است.

وی درباره تعداد گاوصندوق‌های کشف شده در این حادثه و همچنین مراجعه مردم برای پس گرفتن اموال خود نیز توضیح داد و گفت: ما در این حادثه بیش از 200 دستگاه گاوصندوق جمع آوری کردیم و به پلیس آگاهی انتقال دادیم. تا این لحظه بیش از 70 عدد از این گاوصندوق‌ها که وضعیت سالمتری داشتند و می‌توانستیم صاحب آنها  را شناسایی کنیم، با دستور قاضی پرونده و بر اساس ضوابطی خاص به مالکان تحویل داده شده‌اند.

محمدیان در خاتمه عنوان کرد:  مالکان سایر گاوصندوق‌ها نیز  در حال مراجعه هستند. در عین حال پلیس آگاهی نیز در حال بررسی‌های بیشتری است تا این گاوصندوق‌ها به دست مالک واقعی برسد. در غیر این صورت همه آنها باز می‌شود تا مالک اصلی شناسایی و گاو صندوق به آنها تحویل داده شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر