بازدید 1879

نوبخت: هیچ فشاری برای کناره‌گیری روحانی از انتخابات نیست

محمدباقر نوبخت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال تغییر و تحولات در دولت برای فعالیت‌های انتخاباتی، گفت: بالاخره یک فضای روشن و شفافی است؛ ما که نمی‌توانیم بدون‌ توجه به قانون فعالیت کنیم. ممکن است اختیاراتی داشته باشیم، اما مسئولیت‌هایی داریم و قطعا اقداماتی انجام نخواهیم داد که مخالف قانون باشد و مطمئن باشید تلاش می‌کنیم تخلفی از سوی همکاران ما در دولت رخ ندهد.
کد خبر: ۶۶۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 07 February 2017

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال تغییر و تحولات در دولت برای فعالیت‌های انتخاباتی، گفت: بالاخره یک فضای روشن و شفافی است؛ ما که نمی‌توانیم بدون‌ توجه به قانون فعالیت کنیم. ممکن است اختیاراتی داشته باشیم، اما مسئولیت‌هایی داریم و قطعا اقداماتی انجام نخواهیم داد که مخالف قانون باشد و مطمئن باشید تلاش می‌کنیم تخلفی از سوی همکاران ما در دولت رخ ندهد.

سخنگوی دولت با یادآوری این نکته که بنده پیش از انتخابات مسئولیت دبیرکل حزبی را داشتم، خاطرنشان کرد: در ۴ سال اخیر شاید حتی سه بار هم برای عرض خدا قوت به حزب سر نزده‌ام، البته در دنیا مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اما در ایران فعالیت حزبی این چنینی منفی است. مطمئن باشید اگر فردی در دولت بخواهد فعالیت انتخاباتی داشته باشد طبق قانون عمل خواهد شد و برای فعالیت انتخاباتی کنار می‌رود تا مشکلی ایجاد نشود.

نوبخت درباره این‌ ادعا که فشارهایی از سوی برخی نهادها برای کنار رفتن آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده وجود دارد، تصریح کرد: بنده این مسئله را از سوی رسانه‌ها مشاهده کردم، اما اینکه فشار رسمی از سوی نهادها مطرح باشد، چنین نیست، اما اینکه برخی جریان‌های سیاسی فشارهایی را بر ایشان بیارورند، خوب این از ابتدای دولت هم بوده، البته ایشان بسیار زیرک و فهیم هستند و به دنبال خدمت به مردم هستند.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس