بازدید 3390

فعالیت اسنپ و تپسی در راستای کارآفرینی است

نایب رییس فراکسیون کار و کارآفرینی در مجلس با بیان اینکه فعالیت اسنپ و تپسی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است، گفت: بدون شک لازم است سازمان حمل و نقل و ترافیک باید حمایت ویژه ای از جوانان کارآفرین داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 07 February 2017
پروانه مافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره انتقاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به فعالیت مسافربرهای شخصی مانند اسنپ و تپسی، افزود: نرم‌افزاری به نام اسنپ و تپسی از سوی عده ای جوان خوش فکر و کارآفرین مدتی است که در تهران فعالیت می کند و خوشبختانه موردتوجه شهروندان تهران هم از جهت ارایه خدمات شایسته و هم از جهت دریافت هزینه مناسب قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به نظر می رسد سازمان حمل و نقل و ترافیک باید حمایت ویژه‌ای از جوانان کارآفرین داشته باشد تا در راستای حمایت از کارآفرینان و تشویق جوانان در این عرصه گام هایی برداشته شود.

نایب رییس فراکسیون کار و کارآفرینی در مجلس دهم، تصریح کرد: این فراکسیون نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی همواره به دنبال طرح ها، پروژها و برنامه هایی است که بتواند اشتغال مناسب و سالم را برای جوانان علاقمند برای جوانان ایجاد کند لذا به سازمان حمل و نقل ترافیک توصیه می‌کنم که حتما نسبت به این نوع مشاغل ایجاد شده با نگاه مثبت وارد شوند و افرادی که با تلاش شخصی خود خدمات خوبی را ارایه می دهند را حمایت کنند.

وی یادآور شد: اصل رقابت و رقابت پذیری در کسب و کار بسیار مهم است که متاسفانه کمتر به آن توجه می کنیم، زمانی که رقابت مثبت و سالم در ارایه خدمات بهتر صورت گیرد بدون شک شرایط برای کسب وکار بهینه و بهتر می شود لذا به نظر می رسد باید به اصل رقابت پذیری به ویژه در حوزه حمل و نقل توجه بیشتری کنیم زیرا شهر تهران در این حوزه نیازمند افکار و برنامه های جدید و تازه است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: از سویی دیگر سازمان های مسئول در حوزه ارایه مجوز به کارآفرینان باید همکاری لازم را با این افراد داشته باشند و هر کجا نیز مشکلی به وجود آمد مجلس به ویژه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس این آمادگی را دارد تا مشکلات موجود دراین زمینه را رفع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار