بازدید 2133

شفافیت در بورس برای جلوگیری از ایجاد بازار دلالی

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع مجلس با بیان اینکه شفافیت در بورس برای ارائه کالاهای کشاورزی الزامی است تا شاهد ایجاد بازار دلالی در این راستا نباشیم،گفت: فاصله نرخ محصول در مزرعه تا مصرف کننده با بورس کالا تنظیم شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 07 February 2017
علی اکبری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت ارائه بورس کالا در زمینه محصولات کشاورزی،گفت: بورس کالا با توجه به ظرفیت های اقتصادی که دارد،می تواند به عنوان  یک فرصت  اقتصادی  تلقی شود؛اما باید برای موفقیت در ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا در گام نخست تشکل ها فعال شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بورس برای ارائه کالاهای کشاورزی باید شفاف باشد تا شاهد ایجاد بازار دلالی  در بورس نباشیم،تصریح کرد:ورود محصولات کشاورزی  به بورس کالا نه تنها ضروری  است؛بلکه بسیار  تاثیرگذار  است؛زیرا تولیدکنندگان می توانند بطور مستقل  از این فرصت ها استفاده کنند.

اکبری با بیان اینکه فاصله میان محصولات کشاورزی از مزرعه تا نرخی که  محصول بدست مصرف کننده می رسد،بسیار فاحش است، تصریح کرد: با  ارائه  محصولات کشاورزی به بورس کالا و با توسعه تشکل ها  در این  راستا می توان نرخی برای محصولات کشاورزی تعیین کرد که  علاوه بر تولیدکننده و مصرف کننده  نیز از شرایط بازار راضی باشد.

عضوکمسییون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه  ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا  یک فرصت اقتصادی کاربردی به شمارمی آید،یادآورشد:تولیدکننده می تواند در راستای تقویت بورس کالا تشکلی هدفمند ایجاد کند./
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان