بازدید 2776
۱

رشد همراه با ترس شاخص کل بورس

با آنکه معاملات امروز کار خود را هیجانی آغاز کرد، اما در پایان از این هیجان کاسته شد و شاخص کل به رشد 87 واحدی بسنده کرد.
کد خبر: ۶۶۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 07 February 2017
با آنکه معاملات امروز کار خود را هیجانی آغاز کرد، اما در پایان از این هیجان کاسته شد و شاخص کل به رشد 87 واحدی بسنده کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، صبح امروز در نماد وتجارت صف خرید 13 میلیونی تشکیل شد؛ حجم معاملات در این سهم در حدود 21 میلیون بود.

معاملات گروه خودرو اکثرا در دامنه مثبت معامله شد. خساپا با جابه‌جایی 20 میلیون سهم در محدوده 3.5 درصد مثبت معامله شد. ازطرفی معاملات گروه استخراج کانه‌هاي فلزي  یکپارچه سرخ پوش بودند. کچاد با جابه‌جایی 1.3 میلیون سهم در 2.5 درصد منفی در قیمت 1700 معامله شد.

در گروه ساير واسطه گري‌هاي مالي صف خرید اندکی در ولصنم در قیمت 1497 ریال تشکیل شد. شروع نسبتا هیجانی بازار، در ادامه تداوم نداشت و مجدد شاهد رکورد نسبی معاملات بودیم.



در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 87 واحدی به رقم 76 هزار و 766 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز رشد 46 واحدی داشت و رقم 15 هزار و 483 واحد را نشان داد. در این روز ارزش معاملات به 1739 میلیارد ریال رسید.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد وتجارت با 37 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد کگل با 20 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن خساپا با 96.3 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز آیفکس رشد 0.4 واحدی داشت و به رقم 835 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 5056 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای هرمز با 0.66 واحد مثبت و مارون با 2 واحد منفی بر عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن بکهنوج با 55.5 میلیارد ریال بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از دی 92 که شاخص بورس به رشد 90 هزارواحدی دست یافته بود تا الان بورس 14 هزار واحد سقوط کرده (باوجود همه دستکاریها ) این یعنی ضعیف ترین بازدهی میان همه بازارهای سرمایه گذاری و ضرر سنگین سهامداران بورس!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل