بازدید 1962

حوزه موشکی ایران قابل مذاکره با هیچ احدی نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حوزه موشکی ایران قابل مذاکره با هیچ احدی نیست و با تمام توان برای توسعه موشکی‌مان سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 07 February 2017
سیدحسین نقوی‌حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با بیان این‌که « این موضوع مورد حمایت مجلس و کمیسیون امنیت ملی نیز هست» اظهار کرد: در استراتژی دفاعی‌مان سلاح‌های کشتار جمعی مثل سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی و میکروبی جایی ندارد.

نقوی حسینی عنوان کرد: پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به ناحق به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع شده در حالی که ما کاری نکرده‌ایم، قطعنامه‌های پی در پی علیه ما تصویب شده است.

وی با بیان این‌که «نظام جمهوری اسلامی از بین دو راه‌حل مذاکره و مقابله برای این پرونده، از راه حل مذاکره استفاده کرده است» عنوان کرد: انتخاب مذاکره برای حل پرونده هسته‌ای انتخاب این دولت و آن دولت نبوده بلکه انتخاب نظام بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: زمانیکه برای حل پرونده موضوع مذاکره انتخاب شد باید با فن مذاکرات که همان بده بستان است آشنا می‌بودیم.

وی در تشریح مطلب بالا خاطرنشان کرد: معنای مذاکره یعنی طرفین امتیازاتی بدهند و در مقابل امتیازاتی بگیرند که در این زمان دیپلماسی که کم امتیاز بدهد و زیاد امتیاز بگیرد پیروز خواهد شد.

نقوی حسینی ادامه داد: در مجموع در برجام ما امتیاز زیاد داده‌ایم و امتیاز کم گرفته‌ایم که به این نوع دیپلماسی، دیپلماسی برد، برد نمی‌گویند و در حال حاضر ما گرفتار همین بده بستان شده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره آخرین اقدامات در مورد پرونده تخلفات حسین فریدون که در مجلس نیز در حال پیگیری است، افزود: یک سری اتهامات متوجه این فرد است که باید از طریق دو مرجع نظارتی بازرسی قوه قضاییه اثبات و بررسی شود.

وی با اشاره به این‌که «آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون که 38 سال از آن زمان می‌گذرد همیشه جمهوری اسلامی را با گزینه‌های نظامی تهدید می‌کند» گفت: آمریکا و رژیم صهیونستی هرگز جرات شلیک یک گلوله به سمت کشور ما را نخواهند داشت و اینکه برخی ادعا می‌کنند، برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشته یک ادعای بی اساس است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقام معظم رهبری چندین بار تذکر دادند که مشکلات اقتصادی کشور در داخل خود کشور حل می‌شود با این وجود توافق انجام شد اما در، در آمد مردم تغییری ایجاد نشد.

وی با اشاره به این‌که «اقدامات سخیف و نابخردمندانه رئیس جمهور آمریکا همه را به تعجب انداخته است» ادامه داد: باید اندکی صبر کنیم که ببینیم رئیس‌جمهور تاجرپیشه و کاسب کار آمریکا با تصمیمات نژادپرستانه مربوط به دوران وسطی چطور می‌خواهد کشورش را اداره کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار