بازدید 1959

فضای انتخاباتی زود هنگام به مصلحت نظام نیست

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که فضای انتخاباتی زود هنگام در جامعه به مصلحت نظام نیست.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 07 February 2017
غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برگزار می شود و هنوز زود است که فضای کشور را بخواهیم انتخاباتی کنیم چرا که در این صورت مسئولان به جای اینکه به کارهای خود بپردازند رویکرد سیاسی به خود خواهند گرفت لذا ما توصیه‌ نمی‌کنیم که کشور زودتر از موعد وارد فضای انتخاباتی شود.

وی افزود: تاکید ما این است که بهتر است به جای شعار دادن عمل کنیم. ما باید در زمان لازم اقدامات مورد نیاز برای اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات را انجام دهیم اما اینکه بخواهیم به شکل زود هنگام فضای انتخاباتی داشته باشیم آسیب های زیادی دارد؛ از جمله اینکه مسئولین را از ماموریت خدمتگزاری باز می دارد و به آنها جهت سیاسی می دهد که این به مصلحت نظام و مردم نیست.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به جلسات این شورا با رییس و معاونین رسانه ملی، یادآور شد: در این جلسات هم بر اساس تاکیدات رهبری که فرمودند فضای کشور به شکل زود هنگام انتخاباتی نشود زمان بندی و برنامه ریزی هایی صورت گرفته و ان شاءالله صداوسیما کلیه برنامه‌های خود را اعم از مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی طبق سنوات گذشته در دستور کار خواهد داشت تا ان شاءالله به شکل آرام و منطقی وارد فضای انتخاباتی شویم.

کاتب در پایان گفت که شورای نظارت بر صداوسیما بر روند فعالیت ها و عملکرد صداوسیما به ویژه در ایام انتخابات نظارت خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار