بازدید 1851

استقبال فراکسیون امید از «شهید ایثارگر» خواندن آتش‌نشانان

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از جلسه امروز خود با رییس فراکسیون امید مجلس و استقبال وی از پیشنهاد «شهید ایثارگر» خواندن شهدای آتش نشان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 07 February 2017
محمد مهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروزش با محمدرضا عارف گفت: در این جلسه موضوع تلاش برای شهید ایثارگر نامیدن شهدای آتش نشان مطرح شد که وی اعلام کرد که در جریان مکاتبه من با رئیس مجلس نبوده است.

وی با بیان اینکه عارف از این پیشنهاد استقبال کرد و حتی تصور می‌کرده که آتش نشانان تحت پوشش بنیاد شهید هستند گفت: با این حال به وی توضیح داده شد که برای ایثارگر خواندن شهدای آتش نشان نیاز به مصوبه قانونی وجود دارد و وی نیز از این موضوع استقبال کرده و عنوان داشتند که این موضوع را با فراکسیون امید مطرح کرده و قطعا آنها نیز با این پیشنهاد موافق هستند.

وی افزود: عارف حتی عنوان کرد که در زمان بررسی این پیشنهاد در صحن علنی پیشنهاداتی نیز مطرح خواهد شد گفت: عارف پیشنهاد داشت که علاوه بر آتش نشانان، امدادگران هلال احمر و مابقی امدادگرانی که در عملیات جان خود را از دست می‌دهند شهید ایثارگر محسوب شوند.

وی همچنین با انتقاد از رفتارهای دوگانه برخی از اعضای شورای شهر گفت: در حالیکه ما پیگیر شهید ایثارگر نامیدن شهدای آتش نشان هستیم متاسفانه شاهدیم که در شورای عالی استان‌ها صراحتا از لفظ شهید خدمت استفاده می‌کنند و مصوبه‌ای نیز در این خصوص دارند! که این رفتار دوگانه جای سوال دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار