بازدید 2087

تحریم پزشکی هیچ خللی در سلامتی مردم ایجاد نمی کند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه تحریم تجهیزات پزشکی هیچ خللی در سلامتی مردم ایجاد نخواهد کرد، گفت: بدون شک با تکیه بر دانش علمی کشور خواهیم توانست به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 07 February 2017
محمدحسین قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره تحریم تجهیزات پزشکی از سوی دولت آمریکا افزود: این اقدامات نخستین باری نیست که از سوی آمریکا صورت می‌گیرد و موضوع جدیدی محسوب نمی شود چرا که در طول دوران بعد از انقلاب به ویژه در دهه اخیر چنین تحریم هایی مسبوق به سابقه بوده و حتی حوزه های دارویی و تجهیزات پزشکی را نیز در بر می‌گرفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌اعتمادی و دشمنی در دولت جدید آمریکا مشهود است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما نسبت به آمریکا بی‌اعتماد هستیم و آن ها نیز بارها ثابت کردند که دشمنی‌شان با ایران مقطعی نیست چرا که این دولت با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد.

وی یادآور شد: تحریم های گذشته به ویژه در ایام دفاع مقدس باعث افزایش توانمندی های کشورمان در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی و علمی شد که توانستیم تحریم‌ها را در جامعه تبدیل به فرصت کنیم لذا از این شرایط می‌توان در جهت شناسایی ضعف‌هایمان استفاده کنیم.

قربانی تاکید کرد: باید بر دانش درونی نیروهای خلاق در کشورمان تکیه کنیم و اگرچه هیچ کشوری بی‌نیاز از کشورهای دیگر نیست اما می توان با اتحاد و همدلی در زمینه تولیدات داخل و تجهیزات پزشکی گام های اثربخشی را برداشت و به خودکفایی رسید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: همان گونه که در حوزه های مختلف از جمله صنعت دفاعی، ساخت سانتریفیوژها و تولیدات دارویی توانسته ایم به پیشرفت‌هایی دست پیدا کنیم باز هم خواهیم توانست بر تولیدات داخلی و دانش و علم نخبگان کشورمان تکیه کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اکنون شرایط به گونه ای نیست که اگر تحریم ها از سوی دولت آمریکا در حوزه دارویی شکل گیرد سلامت مردم ایران به خطر افتد چرا که پیشرفت های زیادی در این زمینه داشته ایم و با توجه به نحوه ارتباطامان با کشورهای مختلف دنیا می توانیم این خلاء را پر کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی