بازدید 2036

درخواست حمایت از زنان سینماگر

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی از دیدار با عوامل فیلم سینمایی"دریاچه ماهی" و تماشای این اثر به کارگردانی مریم دوستی با موضوع دفاع مقدس و درخواست حمایت بانوان مجلس از زنان سینماگر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 07 February 2017
فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه به همراه فریده اولادقباد؛ نماینده مردم تهران به تماشای فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" به کارگردانی مریم دوستی نشسته است، گفت: این اثر در ژانر دفاع مقدس نقش زنان را در عرصه دفاع‌مقدس به خوبی تصویر کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود، در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر محسوب می‌شود.

وی این فیلم را با وجود نقدهای وارد به آن، نمایشی امیدوار‌کننده از یک فیلمساز زن دانست و افزود: "دریاچه ماهی" به عنوان تجربه‌ای هنرمندانه در سینمای دفاع مقدس و تلاش یک فیلمساز جوان برای بیان واقعیت‌های دفاع مقدس ارزشمند است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی با اشاره به درخواست کارگردان این اثر از زنان نماینده مجلس جهت حمایت از بانوان فیلمساز برای تولید فیلم و فعالیت حرفه‌ای در عرصه سینما، گفت: حضور کارگردانان زن در جشنواره فیلم فجر امسال قابل تقدیر است که نشان از موفقیت بانوان در این عرصه دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در آمده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر