بازدید 1786

تب گرانی بازار شب عید با برگزاری نمایشگاه های بهاره کنترل شود

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه تب گرانی بازار مواد غذایی با برگزاری نمایشگاه های غذایی بهاره کنترل شود،گفت:فشار اقتصادی ناشی از گرانی محصولات غذایی نباید سبدهای غذایی اصلی شهروندان را در ایام نوروز خالی بگذارد.
کد خبر: ۶۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 07 February 2017
مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره برگزاری نمایشگاه محصولات غذایی بهاره در آستانه بازارشب عید،گفت:برای به تعادل رسیدن نرخ مواد غذایی باید بازارهای تولید به مصرف از جمله نمایشگاه های محصولات غذایی بهاره با نرخ های متعادل  و به طریق سراسری در کشور برگزار شود تا تمام طبقات جامعه بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در  آستانه  بازار شب عید باید نرخی برای موادغذایی تعیین شود که علاوه بر تولیدکننده ، مصرف کننده نیز  تحت فشارهای اقتصادی قرار نگیرد،تصریح کرد:اقتصاد مواد غذایی زمانی به آرامش می رسد که پس از حذف واسطه ها،هزینه تولید نیز برای تولیدکننده کاهش پیدا کند تا محصولات با نرخ متعارف روانه بازار مصرفی شوند.

وی ادامه داد:حذف واسطه ها باید به روش های اصولی و قانونی ایجاد شود تا بتوان بازار مواد غذایی کشور را به ثبات رساند؛چراکه دلالان برای منافع شخصی،محصولات را با نرخ پایین از کشاورز و دامدار خریداری می کنند و سپس با نرخ بالا در بازار  بفروش می رسانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ،یادآورشد:نرخ گوشت،شیرینی و خشکبار باید در اولویت کنترل دستگاه های ذی ربط در آستانه بازار شب عید قرار گیرند و در این راستا نیز باید با سوءاستفاده کنندگان احتمالی برخورد قاطع شود؛زیرا نباید با گرانی بازار مواد غذایی شیرینی شب های عید را برمردم تلخ کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان