بازدید 3027

جوانی: انقلابی گری فقط مبارزه به آمریکا نیست

کد خبر: ۶۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 07 February 2017
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در گفتمان سازی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین شود.

به گزارش ایسنا، سردار  یدالله جوانی در نشست سیاسی گفتمان سازی انقلاب اسلامی در جمع اساتید دانشگاهی استان ، با طرح این سوال که آیا با تحولات سیاسی آمریکا و روی کار آمدن ترامپ وضعیت متفاوتی با گذشته داریم و آیا آمریکا علیه ایران وارد جنگ نظامی می‌شود یا نه؟ اظهار کرد:  آمریکا سال‌هاست به این نتیجه رسیده که نباید آغازگر جنگ دیگر باشد و ترامپ خودش گفته هزینه‌های آمریکا در منطقه بی‌نتیجه است، چون حمله‌ی گذشته‌ی آمریکا به عراق هیچ سودی برای این کشور نداشت.
 
جوانی با اشاره به اینکه آمریکا در حال فرسایش است، تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند مثل گذشته خود را در منطقه حفظ کند و با شکل‌گیری بیداری اسلامی و مقاومت در کشورهای خاورمیانه آمریکا ناکام شده و جنگ علیه ایران جنگ روانی است و نمی‌تواند به ایران حمله کند.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا با رعب و وحشت می‌خواهد زمینه را برای امتیازگیری در برجام‌های دیگر فراهم کند و رهبری بعد از برجام راه هرگونه مذاکره با آمریکا را بسته است.
 
وی با تأکید بر اینکه جبهه مذاکره ایران مردمی و با حمایت مردم است و جنگ علیه ایران فقط عملیات روانی است و مسئولان باید هوشیار باشند، افزود: هدف گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی شتاب‌بخشی به آرمان‌های انقلاب و رسیدن آن به نقطه‌ی مطلوب در جهان است.
 
جوانی با اشاره به اینکه پیش بردن انقلاب اسلامی کار آسانی نیست چون قرار است تمدن اسلامی را در جهان با نظامات دقیق اسلامی شکل بدهیم، خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی دشمن به حاشیه بردن تمدن اسلامی و جابه‌جایی قدرت در نظام ایران است.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: جنگ اقتصادی برای از پا درآوردن نظام اسلامی بود و در گفتمان سازی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب گفته شود چراکه دشمن‌روی نقاط ضعف ما برای بدبین کردن مردم از نظام دست گذاشته است.
 
وی بابیان اینکه انقلابی بودن و تجلی آن باید در عمل ثابت شود و انقلابی گری فقط مبارزه به آمریکا نیست بلکه مبارزه با فساد، بی‌عدالتی، فقر و رفع مشکلات مردم است تصریح کرد: بسیج اساتید باید نسل جوان را با انقلاب و گفتمان انقلابی آشنا کند.
 
جوانی با اشاره به اینکه جمله «ما می‌توانیم» کلمه واقعی است و در حوزه‌های مختلف ازجمله دفاع مقدس، قدرت دریایی، نظامی، هوافضا و دیگر امور ثابت‌شده است ، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی دارای قدرت سیاسی کامل و به یک قدرت جهانی تبدیل‌شده است.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا از نفوذ راهبری ایران می‌ترسد، چراکه انقلاب اسلامی یک واقعیت است و امروز دشمن بر این مهم تمرکز کرده که مردم را از انقلاب دور کند.
 
جوانی بابیان اینکه در طول عمر انقلاب هرکجا با اصول انقلابی پیش‌رفته‌ایم ، موفق بوده‌ایم، افزود: فساد، بی عدلتی، تورم و عدم رونق اقتصادی نتیجه انقلابی گری نیست و باید بدانیم که اقتصاد مقاومتی راه‌حل برون‌رفت از مشکلات است.
 
جوانی اضافه کرد: دشمن ازانتخابات سال 96 می‌خواهد به‌عنوان یک فرصت برای خود استفاده کند و افکار پلید خود را در داخل ایران و نظام پیاده کند که بسیار ضروری است مسئولان و مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تفرق و انفعال آفت نیروهای انقلابی است لذا نیروهای انقلابی باید بسیار هوشیار باشند و از این دو ویژگی مهم دوری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان