بازدید 2476

اسدی:تراکتور مقصر محرومیت خریدهایش است

تراکتورسازی تمام مسؤولیت این اتفاقات را برعهده دارد و اینکه عالیشاه و نوراللهی نمی‌توانند بازی کنند آنها مقصر هستند؛ البته فدراسیون هم کمی تقصیر دارد و نتیجه بازی‌ها تغییر نخواهد کرد
کد خبر: ۶۶۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 07 February 2017
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص مسئله محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات اظهار کرد: بحث کاملا روشن است و کتمان حقیقت چیزی را مشخص نمی‌کند؛ اهل سکوت و قایم شدن نیستم.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیرکل فدراسیون با بیان اینکه فدراسیون به باشگاه‌ها مشاوره می‌دهد و کمک می‌کند، اظهار کرد: ما به‌خاطر هماهنگ کردن ساختار خودمان، پس از دریافت فکس هشدار می‌دهیم آنها نیز باید متوجه قضایا باشند. اشکالی که در ساختار فدراسیون است سنتی بودن آن پیش از حضور بنده بوده که من آن را به صورت سیستمی کردم؛ مشکلی که وجود دارد خطای انسانی است که خطای سازمانی را به دنبال دارد؛ چون سیستم درگذشته دستی بوده مشکل به وجود آمده است؛ وظیفه دبیرکل در برخی مسائل انشای نامه‌ها است و در بعضی دیگر به دلیل اینکه منافع فضای فوتبال  حفظ شود آرای کوتاه مدتی می‌دهند که البته بنده تاکنون آن را انجام ندادم.

اسدی:تراکتور مقصر محرومیت خریدهایش است

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ما از محرومیت تراکتورسازی خبر داشتیم، گفت: وقتی سیستم دستی باشد یادتان نمی‌ماند در 100 نامه روزانه چه می‌گذرد و چون سیستم TMS داخلی نداریم این مسائل به وجود آمده است.
در بحث استقلال از کلمه تحریف استفاده شده است؛ مگر ما نامه خودمان را ضمیمه نامه اصلی فیفا نکردیم؟

اسدی به انتقاد از جذب بازیکن توسط تراکتوسازی پرداخت و ابراز کرد: باشگاه از مسئله محرومیت خبر داشته ؛ پس چرا برای جذب بازیکن اقدام کرده و با آنها قرارداد بسته است؟ فدارسیون سهم خود در اشتباه پیرامون این موضوع را پرداخت خواهد کرد ولی البته با خاطیان برخورد می‌کنیم؛ فدراسیون سهم ناتوانی خود در بخشی از این موضوع را می‌پذیرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: طراحی سیستم داخلی TMS را از دو ماه قبل داشتیم و با 250 هزار دلار که سالانه نیز باید 30 هزار دلار پرداخت شود، انجام دادیم تا در داخل کشور به موضوعات نقل و انتقالات رسیدگی کنیم. تمام باشگاه‌های ایران بدهکار هستند و به صورت جدی این مشکل را پیگیری می‌کنیم.

وی درخصوص انتقادات به فدراسیون فوتبال و قصورشان در پرونده تراکتورسازی و استقلال ابراز کرد: مگر می‌شود فدراسیون فوتبال عامدانه با آبروی خود بازی کند؟ باشگاه تراکتورسازی تمام مسؤولیت این اتفاقات را برعهده دارد و اینکه عالیشاه و نوراللهی نمی‌توانند بازی کنند آنها مقصر هستند؛ البته فدراسیون هم کمی تقصیر دارد و نتیجه بازی‌ها تغییر نخواهد کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل