بازدید 2777

سرمربی فجر:دست عالیشاه و نورالهی را می‌بوسم

استعفای 5 روزه‌ای داشتم و به زیارت امام رضا (ع) رفتم پس از آن با تماس‌های استاندار محترم، مدیرکل ورزش و جوانان استان و شخص مدیرعامل باشگاه به فجر برگشتم.قنبری مدیرعامل باشگاه پول ندارد
کد خبر: ۶۶۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 07 February 2017
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: اگر به تیم ما پول تزریق شود در لیگ یک ماندگار خواهیم بود.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین پیروانی درمورد پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل نساجی قائمشهر گفت:  بازیکنان ما در این بازی هرچه در توان داشتند راارائه کردند و در حمله و دفاع خوب بودیم، پیروز شدیم بازی بسیار سخت و مشکلی بود و خدا را شاکرم که موفق از آن بیرون آمدیم.

سرمربی فجرسپاسی درمورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تیم ما عالی است، از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم فقط از نظر روحی و روانی بیمار هستیم اگر به این باشگاه پول تزریق شود شک نکنید که تیم فجر در لیگ یک می‌ماند و من قول می‌دهم این تیم سقوط نکند.

وی درمورد استعفایش از سرمربیگری فجر گفت: استعفای 5 روزه‌ای داشتم و به زیارت امام رضا (ع) رفتم پس از آن با تماس‌های استاندار محترم، مدیرکل ورزش و جوانان استان و شخص مدیرعامل باشگاه به فجر برگشتم آقای قنبری مدیرعامل باشگاه پول ندارد اما آدم بسیار خوب و صادقی است.

پیروانی درمورد حضور نورالهی و عالیشاه در فجر سپاسی گفت: اگر آنها به تیم ما بیایند دست‌شان را می‌بوسم و نوکرشان هم هستم. از مسئولان فجر خواسته‌ام که برای جذب این دو بازیکن اقدام کننند. با حضور این دو بازیکن شرایط تیم ما عالی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار