بازدید 13895

تبعید خواننده پاپ به اتهام آزار دختر جوان

کد خبر: ۶۶۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳ 07 February 2017
خواننده پاپ به جرم آزار و اذیت دختری جوان به دو سال تبعید در شهری دور افتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت‌های هنری و خوانندگی و 99ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش جام جم، اوایل تیر امسال دختری 22 ساله با مراجعه به کلانتری مدعی شد پسری خواننده او را مورد آزار قرار داده است.

شاکی گفت: «من از طرفداران این خواننده بودم. پوسترهایش را می‌خریدم و در اتاقم نصب می‌کردم. همیشه هم به آهنگ‌هایش گوش می‌کردم تا این که یک روز اتفاقی او را در میدان هروی تهران دیدم. سوار یک خودروی بنز بود. به طرفش رفتم و خودم را از طرفدارانش معرفی کردم. اجازه داد در ماشینش بنشینم. چند دقیقه نگذشته بود که گفت باید به خانه برگردد چون قرار است نصاب پرده بیاید. از من خواست همراهش بروم تا بتوانیم بیشتر حرف بزنیم، اما وقتی به خانه رسیدیم، متوجه شدم تنها هستیم. ترسیده بودم و می‌خواستم از خانه بیرون بیایم، اما او مانعم شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

با ثبت شکایت دختر جوان، ماموران متهم را در خانه پدری‌اش در شمال تهران بازداشت کردند. تحقیقات حکایت از ارتباط او با دختران زیادی داشت، اما پسر جوان منکر آزار شاکی شد و گفت: «من خواننده هستم و بیشتر وقتم را در استودیو می‌گذرانم، به همین خاطر با دختران زیادی ارتباط کاری دارم. من شاکی را مورد آزار قرار نداده‌ام. او از طرفداران من بود و چون متوجه شد علاقه‌ای به او ندارم، این شکایت را مطرح کرده است.»

ادعای بی‌گناهی متهم در حالی است که پزشکی قانونی آزار و اذیت را تأیید کرده است. این خواننده پاپ سرانجام در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی محاکمه و مدعی شد شاکی با اراده خودش به خانه او آمده و ارتباط برقرار کرده بود. در پایان نیز قضات وارد شور شدند و او را به دو سال تبعید در شهری دورافتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی و 99ضربه شلاق محکوم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲
الان که محکوم شده چرا اسمش رو اعلام نمیکنید؟
که پنج سال دیگه باز همینکارا رو ادامه بده؟
بگید مردم بشناسنش
ازاز و اذیت دختران و ناموس مردم ایا مجازاتش همین است؟ عدالت ان است که همراه با مجازات فرد خاطی در قانون اعاده وضع به حالت سابق(برای محکوم له) توام با شقوقی بیش بینی شده باشد که فرد اسیب دیده بتواند انها را انتخاب کند و این شقوق انقدر موثر باشد که هیچ فردی اقدام به این اعمال ننماید و مجازات اثر بازدارندگی در جامعه داشته باشد.
این خواننده اسم و رسم نداره تا مردم بشناسنش دویاره بلایی سر کسی نیاره
؟
ما که از جزییات خبر نداریم ولی انشاءالله که حکم متناسب جرم باشه و نه کمتر!
چرا اعدام نشد؟!
چقدر حکم سبکی مگر نباید اعدام شود ؟ حداقل چند سال زندان براش می بریدند . در بلاد کفر 15 سال زندانی می کنند .
آخه این دختر فکر کرده کجا داره زندگی می کنه؟
قابل توجه خانمهایی که راحت و مثل آب خوردن اعتماد میکنن ...
بابا مگه شلاق نبايد توي ملا عام باشه؟ لا اقل اسمشو توي ملا عام اعلام كنيد. آدم هر جرمي بكند در پناه قانون آبروش حفظ ميمونه مگر برخي جرمها...
تجاوز به عنف کرده و دو سال تبعید فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
حالا که حکم قطعی شده، مراعات چه چیزی را می کنید که اسم نمی نویسید؟
فکر می کردیم حکم زنا بدون رضایت ، اعدام باشه . یه دختر را مورد آزار قرار بدهی و دو سال تبعید بشوی!!!
مجازات تجاوز چیه؟
فقط تبعید؟
زندانی نمیکنن؟
تابی جان، این خبرو منتشر نمیکردی سنگین تر بودی. هیچیش معلوم نیست. این یارو خوانندهه کی بوده؟ لااقل اگه نمیخواستی اسم ببری یه حرفی، اشاره ای، یه "ب. ز." ای، "میم. الف. نون."ای....
بعدشم این اصطلاح "آزار و اذیت" که تازگیا تو خبرا مد شده خودش باعث آزار و اذیت ملته. ببخشیدا،.... ولی حقیقتش خیلی گنگه. حد و حدود آزار مشخص نیست. مثلا کتک زدن بوده؟ تجاوز به عنف بوده؟ عمل منافی عفت غیر زنا بوده؟ آخه آدم گیج مبشه. اگه تجاوز بوده که مجازات یارو خیلی سبک میشه.
تابی جان، من یکی که گیج فابریک هستم. تورو خدا بیشتر از این گیجم نکن.
از من خواست همراهش بروم تا بتوانیم بیشتر حرف بزنیم، اما وقتی به خانه رسیدیم، متوجه شدم تنها هستیم. ترسیده بودم و می‌خواستم از خانه بیرون بیایم، اما او مانعم شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»
کل ماجرا در چند دقیقه :)))))

ینی اگر من پلیس بودم و یک دختری اینو بهم میگفت دوتا سناریو رو احتمال میدادم:
1- دختر خانم من رو ساده لوح تصور کرده،
2- دختر خانم کلا از نظر عقلی مرخصه.
حرفی ندارم بزنم..........
چرا نبايد اعدام شود؟
اگه حکم نهايي شده چرا اسمش را اعلام نمي کنند که براي هميشه از دنيايي خوانندگي پرت بشه بيرون؟
یکی از آهنگهاشو بزارین آشناشیم.
الان اگه فوتبالیست بود
آبروشو می بردن
این یارو به ناموس مردم خیانت کرده
اسمشو نمیگن
تا کی این چیزارو مخفی میکنین هر کسی دزدی کرد خیانت کرد اخلاس کرد بیین راحت اسمش و بگید حالا هر کسی میخاد باشه
با سلام ضمن تشکر از قوه قضائیه اما باید یک نکته را نیز در سبک زندگیمان مورد توجه قرار دهیم:
وقتی این دختر خانم محترم فرق بین محرم ونامحرم را رعایت نمی کند و به راحتی سوار ماشین یک نامحرم شده و به منزل وی می رود توقع دارد چه اتفاقی برایش رخ دهد. هر کجا دو نامحرم خلوت کنند شیطان سومین نفر آنها خواهد بود.
هر دو مقصرند. خواننده که فرصت طلب بوده و از شرایطی که خانم با رغبت فراهم کرده استفاده کرده است. خانم هم مقصر است چون به عمد این کار رو کرده و ظاهرا قصدش اخاذی بوده وگرنه چه کار داشته بره خونه خواننده؟؟؟؟؟؟؟؟
این موضوع هم داره اپیدمی میشه که بعضی از دخترها به قصد سودجویی ابتدا ارتباط برقرار میکنن بعدش اگه طرف زیر بار نرفت میرن شکایت میکنن.واقعا چطوری میشه تشخیص داد که دختره راست میگه یا پسره!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر